Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy kicsit a tudásról

Címkék: onlinemarketing

2021.05.13. csütörtök 11:05 Konrad

silhouette-1632912_640.jpg

A jó döntésekhez, a megfelelő megoldások kiválasztásához tudás kell. Ha nem ismerjük a lehetőségeinket, ha nem tudjuk, milyen megoldások léteznek, akkor nem lesz a választásunk optimális. Bár ez így nagyon általános szöveg, de azt tapasztalom, hogy igaz a munkában és az egyéni döntésekben is.

Szakmailag ez azt jelenti, hogy tudni kell, mit lehet megvalósítani. Például amikor elkezdünk kampányt tervezni, tudni kell, milyen lehetséges célzási megoldások vannak. Ha például nem ismerjük a viselkedés alapú célzásokat, akkor csak az általában pontatlanabb demográfiai célzást használjuk, azzal tervezünk, arról beszélünk. Aki pedig tudja, hogyan lehet más módon célozni, hozzánk képest versenyelőnybe kerül.

De ugyanez a probléma sok más területen is igaz. Ha "nem vagyunk képben", akkor azt se biztos, hogy tudjuk, mit kérdezhetünk. Például milyen adatok állhatnak rendelkezésünkre, milyen funkciók érhetőek el egy adott feladat megoldásához stb.

Amikor tanítok online marketinget, akkor pont azt próbálom elérni, hogy teljes képet adjak. Emiatt aztán az előadásaim első változatai sokszor hosszúak és tömények. Aztán el kell döntenem, mit nem mondok el, mi az, ami annyira nem fontos, hogy beleférjek a keretekbe. És pont amiatt nehéz a döntés, mert véleményem szerint a képzéseknek nemcsak az a feladatuk, hogy egy-egy dolog használatát pontosan megmutassák, hanem az is a céljuk, hogy adjanak egy áttekintő képet. És ez utóbbi sokszor fontosabb (véleményem szerint), mert egy-egy szűkebb terület megismerésére már találhatunk cikkeket, videókat, de azt tudni, hogy milyen területekhez keressünk bővebb információt, sokkal kevesebb helyen érhető el.

Ezért lehet egyébként az, hogy az egyetemi képzéseket kevésbé gyakorlatiasnak tartják sokan. Mert valóban nem azok, nem is az a céljuk. A probléma akkor van, ha egy képzés elavult. És az online marketing területén könnyen válhat elavulttá egy tananyag, én a 2-3 évvel ezelőtti prezentációimat csak úgy tudom felhasználni, ha előtte átnézem, és javítom benne a változásokat.

Mindezek után talán érthető, miért kell sokszor tanácsadó, szakember a cégeknél egy-egy területre. Szükségszerűen nem lehet átlátni az összes lehetőséget, a XXI. században már nincs olyan reneszánsz ember, aki mindent kellő mélységig ismer. Így van ez a marketingben is.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8516558224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2021.05.13. 15:30:43

Oje! Fura pont egy ilyen blogon olvasni ezt, de szentigaz, az ismeretek fontosak, és a szakmai alapok is. Mostanában meg divat sötétnek lenni. Szakismeretek nélkül szolgáltatni, stb.


süti beállítások módosítása