Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Dr Keynes: Okos poszt, mint mindig. Két kis megjegyzés: (1) Én mostanában PESTELE-t tanítok, legyen csak k... (2021.06.18. 10:41) Foci és marketing
  • evilwolf: De miért is kellene mindenkinek használnia az internetet? Főleg 70-80 év felett? Vagy bármilyen k... (2021.06.17. 10:05) Akik nincsenek itt
  • evilwolf: Ebben az országban érdemes mesélni. Sok a mesemondó, mert nagy a hallgatóság, aki el is várja, hog... (2021.06.17. 09:51) Esti mese
  • Konrad: @Kopasz Szuzukis: Ez b2c területen igaz, b2b-ben viszont sokszor nem lehet árat mondani, mert túl ... (2021.06.11. 14:18) Ghostolás
  • Kopasz Szuzukis: Talán meg kellene fordítani a dolgot:feltüntetni árakat. Legalább irányár-szinten. Rettentően elha... (2021.06.11. 14:13) Ghostolás
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1239) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (339) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hat dolog, amit minimum tudni kell a marketingről minden vállalkozónak, vezetőnek

Címkék: onlinemarketing üzlet

2021.05.20. csütörtök 10:55 Konrad

team-965093_640.jpg

Sok olyan vállalkozóval beszélek, akinek szüksége volna online marketingre, de nem ért hozzá Annak a felismerése, hogy kell a marketing, manapság már elvárható minden vállalkozástól, de ez nem jelenti azt, hogy tisztában is legyenek azzal, mit jelent a marketing a gyakorlatban.

Ennek az egyik oka, hogy sok embernek vannak tévképzetei a marketinggel kapcsolatban, és sokan állnak hozzá irreális elvársokkal is. Érdemes tehát összeszedni, mi az a minimális tudás, amivel érdemes rendelkezni, ha valaki vállalkozóként az online marketinget is szeretné használni a cége építésében.

Először is: semmilyen marketinges folyamat nem fog úgy működni, hogy azt teljes egészében kiadja a vállalkozás vezetője másnak, és neki ne is kelljen ezzel foglalkoznia. Minimálisan szükség van egy marketingesnek (legyen az belsős vagy külsős) információkra a vállalkozás működéséről, a célokról, és folyamatos visszajelzést kell kapnia arról, hogy hogyan alakul a cég bevétele és költségei. Ezek nélkül is lehet természetesen csinálni valamit, de az inkább csak ködszurkálás, nem igazi marketing.

Másodszor: a marketingnek része a reklám, de a marketing nemcsak a reklámról szól. Rossz üzleti modellt, nem eladható terméket, túlárazott dolgokat lehet hirdetni, de annak nem lesz sok értelme se üzletileg, se marketinges fejjel. A marketingnek feladata rámutatni ezekre a hibákra: figyelni kell a piacot, a konkurenciákat, a fogyasztói igényeket is.

Harmadszor: a vállalkozás vezetőinek a közreműködése nélkül csak olyan a marketing, mint gúzsba kötve bokszolni: vicces, de nem túl eredményes. Vagyis fel kell arra készülni, hogy időt kell erre is szánni, még akkor is, ha a teljes marketing folyamat kiszervezésre kerül.

Negyedszer: az online marketing megértéséhez ismerni kell az internetet. Az se baj, ha a fontosabb eszközöket is legalább felhasználói szinten ismerik a cégvezetők. Ezek minimálisan a Google kereső, a Facebook és általában a weboldalak, plusz az e-mail.

Ötödször: ahhoz, hogy tudjon ellenőrizni bármit, az alapvető fogalmakat is ismerni illik: mi az a weblap, az oldalletöltés, a kattintás, a hirdetés megjelenés, a látogató és a látogatás, az elérés, a visszafordulási arány, a konverzió.

Végül: két dolog van még, ami a cégvezetőknél nagyon sokat segít a munkában. Az egyik a bizalom: ha valakit megbíz a marketinges feladatokkal egy vezető, akkor fogadja el a marketinges szakmai javaslatait, ne kérdőjelezze meg azokat. A másik pedig a gyors döntés: ne kelljen napokat várni egy kérdés feltevése után, mert az megakaszthatja a munkát, és az online világban minden ilyen késlekedés egyben veszteség is.

Ezek lennének tehát az alapok, amit illik ismerni. Ha ezek megvannak, akkor már lehet továbblépni, és elkezdeni hatékonyan kommunikálni.

Vitatkoznál, beszélgetnél, tanulnál? Tudtad, hogy az Onlinemarketing Klubban mindezt megteheted?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr116565976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása