Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1241) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (340) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Négy tipp a kampányok javítására

Címkék: onlinemarketing kampány

2021.06.01. kedd 10:43 Konrad

child-1721906_640.jpg

Rengeteg kampányt futtattunk és futtatunk az interneten. Sok olyan kampányunk van, amelyik folyamatos: nem alkalomszerűen hirdetünk a feladat a folyamatos jelenlét megteremtése. Ehhez általában (de nem kizárólag) a Google és a Facebook hirdetési rendszerint használjuk.

A kampányok minden esetben valamilyen előre meghatározott céllal futnak, az ilyen folyamatos kampányok szinte mindig valamilyen konkrét konverziós elvárással: lead-eket gyűjtünk vagy eladunk. Ezek elég jól számszerűsíthető dolgok, napi-heti szinten folyamatosan követett számok. Tudjuk, mi az elvárás, mennyi az optimális eladás, lead szám. A kampányoknál ezt kell elérnünk, illetve túlszárnyalnunk.

A probléma akkor van, ha nem jönnek az eredmények, vagy ha eddig jöttek, de hirtelen elkezdenek romlani. És ilyenkor elkezdünk elemezni, és elkezdjük vizsgálni, mi a baj, miért nem működnek a kampányok.

Nem tudok olyan megoldást mondani, ami biztosan segít, de általában ezek lehetnek ilyen esetekben a megoldások:

Célzás

Módosítani kell a célcsoportokat. Érdemes lehet bővíteni az elérést, vagy ha túlságosan szélesre állítottuk korábban, akkor rész szegmenseket létrehozni. A lényeg: változtatni kell.

Költségvetés

Néha előfordul, hogy egyszerűen kevés az a pénz, amit költünk. Az eladások, lead-ek száma nem szükségszerűen változik lineárisan a költés értékével: kell egy bizonyos szinten költeni, hogy elinduljanak az eredmények (és bizonyos szint fölött pedig hiába növeljük, nem fog olyan mértékben nőni az eredmény). Ezt is csak teszteléssel lehet kipróbálni, akár úgy, hogy egy rövidebb időszakra koncentrálunk nagyobb kiadást.

Üzenet

Nagyon sokat számít, kit írunk a hirdetésbe. Ha nem elég felhívó a szöveg, ha félreérthető, vagy egyszerűen csak unalmas, nem működik a kampány. De az is lehet, "elfáradt" az üzenet, túl sokszor írtuk már le. Változtatni kell, és folyamatosan tesztelni.

Kreatív

A kampány üzenetén kívül a képi megjelenés is lehet unalmas, ötlettelen vagy elcsépelt. Ennek a módosítása is hozhat sikert. Például az ár feltüntetése a hirdetésben, vagy egy embernek az arca segíthet abban, hogy jobban felfigyeljenek, kattintsanak és vásároljanak.

Persze a fentieken kívül létezik még számos lehetőség, de talán ezek a legfontosabbak, ezeken mindenképpen érdemes végigmenni, ha nem jönnek az eredmények.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2116578006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása