Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1241) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (340) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Eldobjuk az eldobható műanyagot

Címkék: üzlet Marketing és környezetvédelem

2021.06.03. csütörtök 10:57 Konrad

straws-8001_640.jpg

Nagyon fontos hír volt tegnap, hogy végre betiltják az egyszer használatos műanyagok nagy részének a használatát Magyarországon. Fontos, mert sok dolgot fog alapjaiban megváltoztatni, és ez érintheti az online világot is.

De fontos azért is, mert ismét ráirányítja a figyelmet a környezetvédelemre - arra a területre, amelytől a jövőnk minősége, a gyerekeink életlehetősége szól. A Covid19 miatt gazdasági válság és mentális bezártság kicsit háttérbe szorította ezt a területet, sőt, új szennyező anyaggal, az eldobált maszkokkal bővítette a környezetrombolás eddig sem szűk fegyverarzenálját.

Így mindenképpen örvendetes, hogy ha globálisan kis lépéssel is, de a hazai szabályozással sikerült egyet lépni a fenntarthatóbb környezet felé.

A cégek számára akkor lesz fontos a környezetvédelem, ha az a szabályozó rendszer - vagyis a törvények, a kormányok - előírják, vagy ha a fogyasztóik ezt elvárják tőlük. Vagyis nem elég abban bízni, hogy majd az állam megoldja, meg kell tanítani az embereknek azt is, miért van ilyen lépésekre szükség. 

Mert az ilyen jellegű szabályok sokak számára jelentenek kényelmetlenséget. Meg kell változtatni az életnek egy kis szegmensét, máshogy lehet majd elérni egyes funkciókat, szolgáltatásokat. Márpedig az ilyen változások soha nem népszerűek.

Marketingesként lehet az a feladatunk, hogy edukáljuk az embereket. Lehet az a feladatunk, hogy megtanítsuk, miért fontosak ezek a lépések, és a jelenben vállalt kényelmetlenség a jövőben milyen előnyökkel járhat. És lehet az a feladatunk, hogy megmutassuk, milyen megoldások lesznek a változást követően.

Most kreatívabbnak kell lennünk talán, ki kell találnunk új dolgokat az üzenetekben is. Mert a környezetvédelem tényleg nagyon fontos, nemcsak átmeneti divat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8516580104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása