Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • evilwolf: Nemcsak a focit nem szereted, marketinges létedre, a reklámokat sem. :-)) Az élet sport! Tudod? :D... (2021.06.19. 08:39) Foci és marketing
  • Dr Keynes: Okos poszt, mint mindig. Két kis megjegyzés: (1) Én mostanában PESTELE-t tanítok, legyen csak k... (2021.06.18. 10:41) Foci és marketing
  • evilwolf: De miért is kellene mindenkinek használnia az internetet? Főleg 70-80 év felett? Vagy bármilyen k... (2021.06.17. 10:05) Akik nincsenek itt
  • evilwolf: Ebben az országban érdemes mesélni. Sok a mesemondó, mert nagy a hallgatóság, aki el is várja, hog... (2021.06.17. 09:51) Esti mese
  • Konrad: @Kopasz Szuzukis: Ez b2c területen igaz, b2b-ben viszont sokszor nem lehet árat mondani, mert túl ... (2021.06.11. 14:18) Ghostolás
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1239) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (339) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hibakereső...

Címkék: onlinemarketing kampány

2021.06.09. szerda 11:28 Konrad

concept-1868728_640.jpg

A tegnapi napom részben azzal telt, hogy látogatottsági, forgalmi adatokat elemeztem. Az egyik ügyfelünknél nagyon visszaesett a konverzió, lényegében a felére, sőt, az alá estek a kampányok, és úgy általában a weboldal teljesítménye is.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ugyanannyi pénzből kevesebb forgalom érkezik, vagyis lényegében megduplázódott egy lead ára. Az igazi baj amúgy nem is a drágább lead, hanem az, hogy nem látjuk tisztán az okokat.

Ezért kellett nekem statisztikákat nézni, belemenni minél jobban az eredmények elemzésébe. Az online marketinges  munkának talán ez a legvacakabb része: amikor ki kell találnunk, mi változott. Vajon egy konkurencia lépett a színre? Az emberek éppen most mást akarnak, nem kell nekik az, amit kínálunk? Vagy rosszak a kampányaink?

Valójában a válasz nagyon ritkán olyan, amely pontosan meg tudja mondani az okokat. Lényegében az szokott kiderülni, hogy több hatás együttes eredménye az, amit látunk. Ha egyáltalán sikerül rájönni, mi is történt az elmúlt hetekben.

Azt például tudjuk, hogy visszaesett a kiskereskedelmi forgalom a karantént követő nyitási időszakban. Azt is tudjuk, hogy kevés pénzük van az embereknek, így pl. kevesebbet fognak nyaralni. De ez vajon a célcsoportunkat is érinti?

Vagy az történt, hogy az egyik konkurens cég egy más értékesítési csatonán mozdult rá a piacunkra? Erre is vannak jelek. Vagy a hirdetési rendszer okos funkciói nem elég okosak? Mert azt is látjuk, hogy amint elkezdünk a konkrét konverzióra optimalizálni, tovább romlanak az eredmények.

Találgatunk, hipotéziseket állítunk, aztán megkeressük az elérhető adatokból, hogy ezek igazak-e. Segít ebben a Google Analytics, a Search Console, a Google Trends, a hirdetési rendszerek, és az elmúlt évek tapasztalata. De ez csak az első lépés. A második lépés az lesz, amikor kitaláljuk: mit kezdjünk ezzel a helyzettel. Hogyan lesznek az eredmények újra "normálisak"?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4316586214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása