Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1241) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (340) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Esti mese

Címkék: oktatás

2021.06.11. péntek 09:50 Konrad

books-1245690_640.jpg

Szeretek mesélni. Mármint szeretek történeteket elmesélni, és szeretem, ha a hallgatóság figyel rám. Talán ezért szeretek tanítani is: jó az, ha elmondhatom, amit akarok. De ahhoz, hogy jól beszéljek, hogy jó történeteket mondjak, kell a hallgatóság is. Őket figyelem, az ő reakciójuk alapján tudok továbblépni.

A közösségi médiában is ez működik jól: ha kapok visszajelzést. Kommenteket, lájkokat, akár megosztásokat. Én a megosztásoknál is azt nézem, milyen kísérő szöveggel történt. Alapvetően érdekel mások reakciója, és mások véleménye is. Ez a fajta kölcsönös kommunikáció az, amit szeretek.

Amikor beszélek, rögtönzök. Nincs betanult szövegem, maximum egy-egy mondat. Amikor előadást tartok, akkor sem megtanult szöveget mondok, az olyat sose szerettem igazán (kivéve a verseket). Azt tudom, miről beszélek mindenképpen, de azt már az előadás folyamán alakítom ki, hogy pontosan mit mondok még el. Ez függ a hallgatóság visszajelzésétől, attól, hogy korábban miket kérdeztek, egyáltalán kik ők. És persze függ attól is, aznap vagy a korábbi napokban mit olvastam, belefutottam-e valami jó példába, és így tovább.

Kell nekem ez a fajta élő közeg ahhoz, hogy igazán jól érezzem magam. Az online tanításban ez hiányzik legjobban: sokkal kevesebb visszajelzést kapok.

Mostanában egyre több olyan felkérést kapok, hogy előre felvett tananyagot kellene készíteni. Tavaly csináltam is ilyen videókat, de nem érzem azt, hogy ez az én műfajom lenne. Pont a most elmondottak miatt: nagyon hiányzik a hallgatóság, nagyon hiányzik a folyamatos visszajelzés. De meg kell tanulnom ezt is, most azon dolgozom, így is tudjam hozni azt a színvonalat, amit elvárok magamtól.

Mindenkinek megvan a saját munkamódszere, a saját elképzelése arról, hogyan érdemes előadni, tanítani. Sok módszer van, amit tanítanak, amit érdemes megtanulni, átvenni. Én is rengeteget tanulok, folyamatosan kell magamat képezni nemcsak a szakmai kérdésekben, hanem az előadásmódban is. Azt hiszem, ezt a fajta konzervkészítést is meg fogom tanulni.

Most dolgozom rajta.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4016516240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evilwolf 2021.06.17. 09:51:39

Ebben az országban érdemes mesélni. Sok a mesemondó, mert nagy a hallgatóság, aki el is várja, hogy mesével altassák.
És ahogy te is, a legtöbb mesemondó figyeli a hallgatóságot.
Sőt, mostanság már nem csak a magyaroknak szól a magyar népmese, hanem az egész unijónak.
A nagy mesemondó stábunk írja a meséket, amit a médiumokban lassan csepegtetnek. Nem egyszerre, hanem sunyi módon, apránként.
Aki az egész mesét egyben akarja elolvasni, fizessen elő a Közlönyökre, mert abban jelenik meg hatálybalépés előtt néhány perccel. Vagy után.
És később, apránként jön a döbbenet, amikor kérdezik a mesemondót, hogy nem errű vót itten nagyba szó.
És a mesemondó mondá, hogy az nem úgy van ám, meg aki nem hiszi, járjon utána.
Ezt a mesét írják az unijós kérdésekre is.
Szépen sokasodik a hallgatóság. Eszi, nem eszi, nem kap mást, és ami biztos mint ahalál, az az, hogy
a nagy magyar mesemondók meséje tovább fog tartani.
Sokkal tovább
Ma is élnek, ha mög nem hótak. Ha mög mégis elvitte őket az ördög, van mááásik mesemondó helyette.


süti beállítások módosítása