Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • gigabursch: Akkor szántsuk be a blog.hu-t...! :-) (2021.09.04. 18:42) Időrablók
  • evilwolf: Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-)) A zember... (2021.08.06. 17:46) Miben vagy más?
  • Pécsi bölcsész: @nemecsekerno_007: bocs, én a vevő lennék. mennék én többször is oda, ha más lenne a színvonal. od... (2021.07.22. 18:27) Majdnem
  • evilwolf: Ne aggódj, a tartalom túléli a szerzőjét. :-)) Ettől (is) lehet például halhatatlannak lenni. (2021.07.22. 09:03) Meddig él egy tartalom?
  • geegee: Ezt így komolyan, hogy Gyógy-ser-tár??Bróhaha, besz@rok... :-)))))) Ja, nemecsekernővel kár párbes... (2021.07.21. 10:40) Majdnem
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (242) közösségi média (16) kreatív (121) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1255) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (74) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (345) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mennyiség vs. minőség

Címkék: onlinemarketing kampány

2021.07.26. hétfő 10:35 Konrad

fire-and-water-2354583_640.jpg

Amikor egy marketing kampányt tervezünk, az első kérdés mindig az, mi a megrendelő célja. Ez a cél az esetek jelentős részében egy jól megfogható, jól körülírható forgalom elvárás: hány darab lead-re, mekkora forgalomra van szükség. Ezek az elvárások jó esetben reálisak: a rendelkezésre álló pénzeszközökkel elérhetők, és van is annyi potenciális vevő a piacon, ami ehhez kell.

Ugyanakkor megtalálni ezeket a vevőket már a kampány feladata lesz. És ez általában úgy történik, hogy első lépésben meghatározzuk, kiket akarunk elérni, vagyis kik a célcsoportjaink, majd elindítjuk az őket elérő kampányokat. A kezdeti időszakban a forgalom nem szükségszerűen éri el azt a szintet, ami a kitűzött cél, sőt, sokszor azt elérni hónapok munkája.

Minden kampányban megvan az ismérve annak, milyenek a "jó" vevők. Ez lehet egy jó lead, aki azután szerződést köt, lehet egy nagyobb összeget költő vevő, stb. De természetesen nem minden vevő tartozik ide. A rossz lead-ek nem hoznak később bevételt, a kisebb összeget költő vevőknek magasabb a költsége. A probléma az, hogy csak akkor derül ki, hogy valaki melyik csoportba tartozik, amikor már vásárolt, feliratkozott. Természetesen a kapott eredmények alapján lehet úgy módosítani a kampányokat, hogy elsősorban azokat érjük el, akikből "jó" vevő lesz.

De itt futhatunk bele egy másik problémába: nem biztos, hogy elérjük azt a mennyiségű "jó" vevőt, amennyi a cél eléréséhez kell. Ilyenkor érdemes azon elgondolkozni, mennyire ragaszkodunk a felállított "jó vevő" elvárásainkhoz. A lead-ek esetében nehéz eltérni: ott egyértelmű választóvonal, hogy a későbbiekben valaki ügyféllé válik-e. De a költési összeg esetében már lehet változtatnunk: lehetnek alacsonyabbak is az elvárásaink. És a lead-ek esetében is elgondolkozhatunk szélesebb célcsoportokban.

Mindez azért lehet fontos, mert a végső cél elérésben minden vevő számít. A kisebb forgalmat hozó vevők is kellenek ahhoz, hogy meglegyen az elvárt forgalmunk, és ezt érdemes figyelembe venni a kampánybeállításoknál is. Mert hiába hozunk jó vevőket, ha a végső forgalom elmarad az elvárttól, és így például az üzleti terv nem teljesíthető.

Éppen ezért érdemes arra figyelnünk, hogy mennyire szigorúak az elvárásaink, a célzásaink. Sokszor előfordul, engedni kell a minőségi elvárásainkon, hogy a mennyiség meglegyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2016638310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása