Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • gigabursch: Akkor szántsuk be a blog.hu-t...! :-) (2021.09.04. 18:42) Időrablók
  • evilwolf: Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-)) A zember... (2021.08.06. 17:46) Miben vagy más?
  • Pécsi bölcsész: @nemecsekerno_007: bocs, én a vevő lennék. mennék én többször is oda, ha más lenne a színvonal. od... (2021.07.22. 18:27) Majdnem
  • evilwolf: Ne aggódj, a tartalom túléli a szerzőjét. :-)) Ettől (is) lehet például halhatatlannak lenni. (2021.07.22. 09:03) Meddig él egy tartalom?
  • geegee: Ezt így komolyan, hogy Gyógy-ser-tár??Bróhaha, besz@rok... :-)))))) Ja, nemecsekernővel kár párbes... (2021.07.21. 10:40) Majdnem
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (242) közösségi média (16) kreatív (121) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1255) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (74) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (345) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Időrablók

Címkék: közösség üzlet

2021.09.02. csütörtök 12:00 Konrad

turn-on-2917049_640.jpg

Azzal, hogy a home office egyik pillanatról a másikra a magyar valóság része is lett, és már nemcsak kerekítési hiba azok aránya, akik otthonról dolgoznak, felmerültek azok a napi problémák, amelyeket érdemes valahogy kezelni. Ezek egyike mindaz az időrabló dolog, amit egy munkahelyi környezet tompít vagy lehetetlenné tesz, de az otthoni munkában előjön.

Ezek egyike a közösségi média. 

Én majdnem két évtizede dolgozom részben otthonról, és látom, hogy mi az, amivel el tud úszni egy napom. Nagyon sok időt el lehet tölteni telefonállással, de azért ez általában a munka része. Sok idő elmegy e-mailek olvasásával és írásával is, de ez is jobbára a munka része. Mára a chat is rengeteg időt elvesz, és mivel sokan ezt használják e-mail helyett, plusz a belső kommunikációra is ez a legjobb felület, így ezt is nevezhetjük jobbára a munka részének.

Ezen felül van a weboldalak nézegetése és a Facebook, Instagram, Youtube... és ki mit használ még. Nos, nekem ezek közül is van, ami a munka része, de a többségnek ezek inkább kikapcsolódást adnak. És miközben a munkahelyeken részben vagy egészben tiltottak lehetnek ezek a szolgáltatások, addig otthon ezeket is korlátozás nélkül lehet használni. Így nekünk magunknak kell szabályokat hoznunk, ha hajlamosak vagyunk elkalandozni munkaidőben.

Számos jó módszer olvasható a neten, hogyan lehet optimalizálni a munkát. A pomodoro módszer egy időben nagyot futott az ismertségi körömben, sokan esküdtek rá, hogy ez a jó megoldás. Másoknak az segít, ha napi bontásban megvannak a feladatok, amikhez akár időket (vagy napon belüli határidőket) lehet rendelni, és ez szorítja a hatékony munkára. Van, aki alapból jól tud koncentrálni, és van, aki kidolgozza a saját munkamódszerét is.

Egy biztos: ha belefeledkezünk egy-egy nem fontos feladatba, az nagyon fel tudja borítani a munkarendünket. Én például napközben kizárom a fő időrabló közösségi média felületeket. Többek közt Facebook Messengert használjuk a napi kommunikációra, így elvileg a Facebook-nak mindig aktívnak kell lennie, de mivel már egy jó ideje van önálló Messenger alkalmazás desktopra is, így lezárhatom (de legalábbis külön képernyőre rakhatom) a Facebook-ot. A többi szolgáltatást pedig nem szabad kinyitnom, betöltenem. 

Persze vannak szünetek, amik pont ezzel telhetnek: közösségi média nézegetéssel, hírek olvasásával. De aztán lezárás, és irány vissza a feladatok. Ehhez még persze kell egy napi home office munkaidő is: mikortól meddig csinálom így.

Az időrablók kizárása nem egyszerű. Ha nincs kontroll, hajlamosak vagyunk elkalandozni. De ha hatékonyan akarunk dolgozni, valahogy el kell zárnunk ezeket. Mert a home office tud kifejezetten hatékony is lenne. Ha tényleg dolgozunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7316677870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2021.09.04. 18:42:28

Akkor szántsuk be a blog.hu-t...!
:-)


süti beállítások módosítása