Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az új stratégia

Címkék: onlinemarketing stratégia

2021.09.16. csütörtök 12:29 Konrad

Szeptember közepe van, ilyenkor már egyre több cég kezdi el tervezni a jövő évet. Bár még 3 és fél hónap van hátra 2021-ből, de már előre tekintünk, és ennek része, hogy átnézzük a stratégiai terveket is. Bár elég sokat írtam korábban a marketing stratégiáról, mégis érdekes lehet újra és újra felhozni témát, mert ez kell legyen minden tervezésnek az alapja, így 2022-nek is.

Tavaly, majdnem egy éve írtam egy új stratégiai modellről, amelynek a lényege, hogy nem tekinthetjük statikusnak a tervezési és megvalósítási feladatokat, folyamatosan kell mérnünk, elemeznünk, tartalmat gyártanunk, és ezzel kell megteremtenünk a jelenlétünket az összes fontos platformon. 

online_marketing_strategy_modell.png

A modellt tavaly korábbi tapasztalatok alapján raktam össze, és az elmúlt egy év minden tekintetben visszaigazolta, hogy működik. Igaz, az elmúlt egy év sok tekintetben nem volt tipikus, de talán pont ez mutatja azt, hogy érdemes úgy gondolkodni már a stratégiában is - legalább modell szinten -, hogy folyamatosan kell foglalkoznunk a tervezéssel is, nemcsak a gyártással.

Ebből a szempontból egy 2022-es tervezésre is csak azt lehetne mondani, hogy "majd meglátjuk". Ez persze kevés, ennél mindig több kell egy tervbe, olyan irány, amire aztán építhetünk (és amitől ha kell eltérhetünk). De 2022 abból a szempontból mindenképpen érdekes lesz, hogy miközben olyan nagyon nagy változás nem történik az online marketingben, valójában a súlyok kezdenek áttevődni. Mert miközben a Facebook továbbra is "mindent visz", a Tik-Tok egyre nagyobbra nő. Mert miközben a közösségi média egyre inkább elmozdul az értékesítési platform irányába, a felhasználó továbbra sem vásárolni mennek oda elsősorban.

A hazai piac is érdekesen alakul. Már most, az elmúlt pár hét alapján is látszik, hogy a politikai hirdetések nagyon nagy mennyiségben jelennek meg, és még nagyobb mennyiségben fognak megjelenni. Ez amiatt, hogy a megjelenési lehetőség véges, egész biztosan árfelhajtó hatású lesz. Erre jön az év végi szokásos hirdetési dömping, így készüljünk arra, a közösségi médiás hirdetések tovább drágulnak.

De stratégiai szempontból talán az az érdekes, hogyan változnak a fogyasztók. Az idei őszi konferenciákon biztosan sok információ lesz erről is, így azt lesz érdemes követni, és persze már most találhatunk érdekes adatokat, például az NRC oldalán.

Kezdhetünk tehát tervezni jövőre, elkezdhetjük átnézni, és ha kell frissíteni a stratégiánkat is. És persze közben lassan belevágunk az év végi hajrába is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8716689640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása