Amikor egy marketing kampányt tervezünk, az első kérdés mindig az, mi a megrendelő célja. Ez a cél az esetek jelentős részében egy jól megfogható, jól körülírható forgalom elvárás: hány darab lead-re, mekkora forgalomra van szükség. Ezek az elvárások jó esetben reálisak: a rendelkezésre álló…
Mennyiség vs. minőség
Címkék: onlinemarketing kampány
2021.07.26. hétfő 10:35 Konrad
Szólj hozzá!
Meddig él egy tartalom?
Címkék: tartalom
2021.07.21. szerda 10:11 Konrad
Megírok itt egy blogbejegyzést, kirakom aznap vagy másnap, és elolvassák valahányan. Aztán telnek-múlnak a napok, a hetek, a hónapok, az évek, és egyre többen látják, olvassák - de minden nappal egyre kevesebben. Folyamatosan csökken az új olvasók száma. Aztán egy nap elfogynak. Vagy nem. Előre nem…
1 komment
Majdnem
Címkék: onlinemarketing üzlet
2021.07.19. hétfő 10:33 Konrad
Egy-egy nyaralás nagyon jó alkalom arra, hogy az ember a pihenés mellett kicsit megfigyelje, hogyan működik a marketing ott, ahova utazik. Az elmúlt két hétben nyaraltam, két helyen is voltam az országban, így most viszonylag friss élményem van Dél-Dunántúlról és a Tisza-tó környékéről. Az ország…
9 komment
A számok bűvölete?
Címkék: onlinemarketing kampány
2021.07.01. csütörtök 10:45 Konrad
Az elmúlt napokban két helyen is felmerült, hogy mennyire jó az, hogy az interneten minden mérhető. Mindig arról beszélünk, hogy a mérhetőség rengeteg dolgot segít, és pontosabban lehet így tervezni, célozni, pénzt költeni. De arról nem nagyon van szó, hogy vannak-e ennek negatív…
Szólj hozzá!

Utolsó kommentek