Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1331) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Újratervezés? Már megint??

Címkék: onlinemarketing stratégia

2022.01.07. péntek 10:57 Konrad

idea-g0d33d8306_640.jpg

2020 márciusi, vagyis a Covid 19 járvány miatti hazai lezárások kezdete óta olyan tervezni, főleg középtávra, mint amikor koranyári időpontra kerti-party-t szervez az ember: nem baj az, ha van alternatíva eső esetére. Mert hiába néz ki úgy, hogy enyhülnek a járványadatok, ha jön egy újabb, egy újabb, egy újabb... hullám.

Sajnos ezek a hullámok akkor is jönnek, ha mi nem akarjuk, és akkor is lesz hatással az üzletünkre, ha valamiért nem hiszünk benne, vagy nem vesszük komolyan. Mert a vevők viselkedése az érdekes, és nem az, mi mit gondolunk. Így van ez most is: miközben idehaza kifejezetten laza szabályok alapján élünk, és egyre több ember számára lassan csak háttérzaj a járvány, addig külföldön elég sok országban veszik ezt sokkal komolyabban (elég csak Ausztriára gondolni). És bizony itthon is sokan veszik komolyabban, mint amit esetleg a saját kis buborékunkban látunk.

Már az ötödik hullámról szólnak a hírek, ami minden, csak nem megnyugtató. Mit fog ez hozni, mi várható? Itt a tavasz, a kormányzati pénzköltés miatt sok pénz érkezett és még több pénz fog érkezni a fogyasztókhoz. Mire készüljünk, mire számítsunk?

Egy biztos: április közepéig egy hatalmas rally lesz a hirdetési piacon. Jön a választási kampány, soha nem látott nagyságrendű pénzköltéssel az interneten. Amikor egy kormányközeli influencereket futtató szervezet elkölt néhány hónap alatt félmilliárd forintot a Facebook-on, akkor az bizony meglátszik az általános hirdetési árszínvonalon is. Ne legyenek kétségeink: ez áprilisig csak rosszabb lesz. Drága lesz a hirdetés.

Ugyanakkor lesz pénzük az embereknek költeni. Mit tehetünk? Egyrészt járványhelyzettől, hirdetési áraktól függetlenül kommunikáljunk tovább, másrészt próbáljunk meg kicsit tartalékolni. Annyira kiszámíthatatlan, mi lesz májustól, hogy érdemes úgy készülni, nem lesz jobb.

Én az átlagnál mindig optimistább vagyok, nem számítok éves szinten hatalmas visszaesésre. De most mégis azt gondolom, óvatosnak kell lenni. Lehet, hétről-hétre fog változni a helyzet, a mozgásterünk, a lehetőségeink. Vagyis igazából nem "már megint" kell újratervezni, hanem "még mindig". És továbbra is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2216806082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása