Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • evilwolf: "Bő tíz évvel ezelőtt sokkal kevesebben foglalkoztunk kampánytervezéssel" Én ebben kételkedem. 10 ... (2022.01.11. 11:14) Látogatók
  • JogszaBye aLex: Télleg? Nem mondod!? (2022.01.08. 16:50) Újratervezés? Már megint??
  • eßemfaßom meg áll: @evilwolf: az éhezés problémáját nem lehet 2-3 oltással megoldani, a kovidot meglehetne (2021.11.20. 18:09) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: @evilwolf: javítás mai COVID halál:5706 (2021.11.19. 22:07) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: Erősödik a vita a kötelező oltásról. Leírom, hogy én miért ellenzem: 1., Mindenkinek joga van eldö... (2021.11.19. 22:04) Covidos félelem igazgat?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (573) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (209) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (163) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (379) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (244) közösségi média (19) kreatív (125) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (37) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1267) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (13) szakcikk (6) szövegírás (35) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (76) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (8) üzlet (356) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kényszerű váltás?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.01.10. hétfő 10:26 Konrad

signpost-gb18beab25_640.jpg

Az elmúlt 20 évben az online marketing területén dolgozom, ebből az elmúlt bő 16 évben a saját cégünket építem, így rengeteg tapasztalatot sikerült gyűjtemény. Miközben az online marketing eszközök, azoknak a használata, az azokhoz szükséges tudás folyamatosan változik, így valójában majdnem mindegy, valakinek 5 vagy 15 év gyakorlata van (mert 5 év alatt már azért elég sokat lehet tanulni, a tíz éves tudás meg már elavult is lehet), ha marketinggel foglalkozik. De az ügyfélkezelés, a cégvezetés, cégműködtetés esetében a több tapasztalat többet is érhet.

Számos ügyfelünk volt ennyi idő alatt, és mára egy olyan sincs, aki az első néhány évben lett ügyfelünk, és azóta is az maradt. Számos oka lehet annak, hogy valaki ügynökséget vált, és ezen okok között csak az egyik - és talán nem is a legjelentősebb - az, hogy elégedetlen a munkánkkal. A tőlünk távozó cégek egy jelentős része nem azért vált, mert mi rosszul dolgoztunk volna, hanem azért, mert váltani szeretne. Úgy érzik, már kicsit megfáradt az együttműködés, már nem tudunk megújulni, már csak rutinból dolgozunk...

Vajon igazuk van? Tényleg nem tudunk megújulni? Tényleg az a jó megoldás, ha 2-3 évenként ügynökséget váltanak a cégek? Jó hosszan lehetne erről vitatkozni, és számos érvet tudnék felhozni pro és kontra, most mégis egy érdekes jelenség az, amit  meg szeretnék osztani.

Megnéztük az utóbbi bő tíz évben több olyan ügyfelünk aktivitását is, akik váltottak, másokhoz mentek. Azt láttuk, hogy az esetek kisebb részében sikerült valóban megújítaniuk a kampányaikat, de az esetek nagyobb részében igazából nem történt más, mint folytatták azt, amit nálunk is, vagy - ami számunkra kicsit bosszantóbb - megvalósították azt, amit mi is javasoltunk, csak tőlünk nem fogadták el.

Sőt, több esetben láttuk azt is, hogy a váltás után rosszabbak lettek az eredmények. Ilyenkor nagyon ritkán előfordul, hogy ismét megkeresnek bennünket, de nem ez a jellemző. Mennek tovább, újabb céget keresve, újabb csodába bízva.

Mert valójában nem gondolom, hogy az a jó megoldás, ha pár évente ügynökséget cserél egy cég. Ez lehet, hogy szerencsés lépés, de az is lehet, nem javul semmit, miközben a régi ügynökséggel kialakított bizalmibb viszony kicsit hosszabb távon sokkal jobb eredményeket hozhatott volna. Néhány év alatt egy ügynökség annyira meg tudja tanulni a partner igényeit, hogy akár gyökeres megújításra is képes - ha ez az igény fogalmazódik meg. Egy ügynökség ugyanis jó esetben nemcsak egy arccal rendelkezik, nemcsak egy ember önmegvalósítása, hanem egy csapat. Egy olyan csapat, amely önmagában is rendszeresen megújul, ráadásul képes arra, hogy más és más embereket állítson be egy cég mellé, ha például arra van szükség. Egy jó ügynökségnél a megújulás házon belül is megoldható.

Természetesen, ha megromlik a cég és az ügynökség között a viszony, ha elmaradnak az eredmények a várakozástól, ha az ügynökség sokat hibázik, akkor váltani kell. De csak azért váltani, mert így talán sikerül megújulni nem szükségszerűen jó döntés. Minden esetben érdemes először a meglévő partnerrel egyeztetve megújulni.

No persze ha ez nem sikerül, akkor már indokolt lehet a váltás is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1316808806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása