Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • evilwolf: "Bő tíz évvel ezelőtt sokkal kevesebben foglalkoztunk kampánytervezéssel" Én ebben kételkedem. 10 ... (2022.01.11. 11:14) Látogatók
  • JogszaBye aLex: Télleg? Nem mondod!? (2022.01.08. 16:50) Újratervezés? Már megint??
  • eßemfaßom meg áll: @evilwolf: az éhezés problémáját nem lehet 2-3 oltással megoldani, a kovidot meglehetne (2021.11.20. 18:09) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: @evilwolf: javítás mai COVID halál:5706 (2021.11.19. 22:07) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: Erősödik a vita a kötelező oltásról. Leírom, hogy én miért ellenzem: 1., Mindenkinek joga van eldö... (2021.11.19. 22:04) Covidos félelem igazgat?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (573) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (209) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (163) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (379) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (244) közösségi média (19) kreatív (125) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (37) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1267) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (13) szakcikk (6) szövegírás (35) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (76) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (8) üzlet (356) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Látogatók

Címkék: kampány ajánló

2022.01.11. kedd 10:27 Konrad

gemiusaudience_1.jpg

Miközben egy csomó vállalkozó keni-vágja a Facebook és a Google hirdetési rendszerét, és sokszor több adatot is tud fejből, mint ami a céljai eléréséhez kell, valahogy ez a tudás elfogy, ha ezen két szolgáltatáson kívül kell hirdetni.

Pedig az online hirdetési lehetőségek köré sokkal bővebb, mint amit ez a két szolgáltatás ad. Eleve korlátozottak a lehetőségek ezekben az eszközökben: csak bizonyos féle hirdetési formátumokat lehet használni, rengeteg olyan korlátozás van, ami megnehezíti, egyes esetekben ellehetetleníti bizonyos termékek, szolgáltatások értékesítését, számos kreatív ötlet nem valósítható meg.

De akkor hol hirdessünk, ha nem ott? Mik azok az oldalak, amiket a magyarok néznek, látogatnak? Hányan? Kik?

Bő tíz évvel ezelőtt sokkal kevesebben foglalkoztunk kampánytervezéssel, és persze jóval kevesebb kkv is hirdetett, így természetesen meg kellett tanulni, hogyan lehet egy kampányt megtervezni. Ehhez sokkal több gondolkodás kellett talán, mint most, ahol egy-egy eszközben be tudjuk állítani a célcsoportokat, és a legnagyobb problémát az okozza, ha valamilyen adatvédelmi szabály miatt szűkül a célozhatóság.

Tény, a mai kampányok ezeken a felületeken (még mindig a Facebook-ról és a Google-ről beszélek) sokkal pontosabbak lehetnek, persze ehhez az is kell, hogy tényleg jól legyenek beállítva. És ehhez viszont most is kell annyit gondolkozni, mint régen, nem elég az, mit ezek a felületek javasolnak.

Ha ki akarunk lépni ebből a körből, akkor tudnunk kell, melyek azok a hazai weboldalak, amelyeknek van szemmel látható látogatottsága. Mit néznek az emberek, hol mekkora a látogatottság? Ez így kicsit misztikus egyeseknek, mások olyan nemzetközi szolgáltatásokat nézegetnek, mint a Similarweb, amely bár sokat mond, de valójában nem ad pontos mérési eredményt. Pedig van egy olyan hazai szoláltatás, amelynek egy része ráadásul ingyenesen elérhető, és ebben benne vannak a legfontosabb hazai weboldalak, plusz azok látogatottsága is.

Ez a szolgáltatás a DKT.hu, a Digitális Közönségmérési Tanács által üzemeltetett weboldal, ahol megnézhetjük a hazai weboldalak látogatottsági ranglistáit, vagy akár azt is, hogy bennünket érdeklő weboldalon tegnap vagy a múlt héten hány látogató járt. Hasznos eszköz, segít abban, hogy találjunk bennünket érdeklő weboldalakat, és segít abban is, hogy ellenőrizzük, ahol hirdetnénk, ott mennyi látogató szokott járni.

Ráadásul a DKT rendszeresen ad ki hosszabb elemzéseket is. Igaz, ezek főleg a vezető oldalakról szólnak, de ettől még érdekesek. Itt van például a december a számok tükrében.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7116809792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evilwolf 2022.01.11. 11:14:42

"Bő tíz évvel ezelőtt sokkal kevesebben foglalkoztunk kampánytervezéssel"
Én ebben kételkedem.
10 évvel ezelőtt sokkal több hirdető partnerem volt, és már akkor erős volt a marketing.
Figyeled Wolf Gáborékat?
Na ők is befékeztek elég rendesen, pedig 10 évvel ezelőtt nagyon dübörgött nekik.
Befékezett és pislogott egy nagyon a Marketingkommandó.
Átalakult. 2008 és a COVID nagyot ütött, mindenki a sebeit nyalogatja.
Épp próbálkoztunk, kibújtunk 8 után, majd ahogy ígérték a világ urai, jött a járvány. Mert háborúról válságról és járványról beszéltek.
Igen, megcsináltuk!
Megcsinálták.


süti beállítások módosítása