Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (110) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1303) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (17) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (378) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csodavárás, csalódás

Címkék: onlinemarketing kampány üzlet

2022.01.27. csütörtök 10:44 Konrad

magical-gef581b712_640.jpg

Marketinges vagyok, nem varázsló. Még akkor is így van ez, ha folyamatosan látok olyan hirdetéseket, ahol magukat marketingesnek nevezők csodát ígérnek jó pénzért. Azt is látom, hogy vannak vállalkozók, akik csodát várnak a marketingestől. Nem megy az üzlet, nincs forgalom, jöjjön akkor egy marketinges, oldja meg. Ha elromlik az autó, akkor visszük a szervízbe, ha elromlik az üzlet, megyünk a marketingeshez.

Aztán jön a csalódás. Ahogy az orvos sem tudja egyik pillanatról a másikra megjavítani a beteget, ahogy az egészséges élethez is egészséges életmód kell elsősorban és nem gyógykezelések, úgy a marketing sem fog a szarból várat építeni... Legyen bármilyen jó a termék, a szolgáltatás, biztosan kell ahhoz idő, hogy a jó marketing segítsen. Ha nem volt korábban semmi kommunikáció, akkor tiszta lapról felépítve is sokszor hónapok, míg eredmény van, ha pedig volt korábban kommunikáció, de az inkább rontott a helyzeten, akkor néha még több idő szükséges.

A marketinget kicsit úgy érdemes elképzelni, mint egy hangerősítőt plusz keverőt. Javítani tudunk a hangzáson, szebben fog szólni, amit a cég mond, több emberhez el fog jutni, de az alapvető dallamot nem fogjuk átírni. Ha egy termék rossz, hiába reklámozzuk, egy idő után sokan fogják megtapasztalni, hogy rossz, és még kevésbé fogják venni. Ha egy szolgáltatás pocsék, akkor azt se lehet reklámmal kijavítani. Nem, a marketinges nem tud varázsolni, főleg nem úgy, hogy a rosszból jóvá váljon valami.

A kisvállalkozásoknál sokszor látom azt, a tulajdonos hisz abban, amit csinál, és nem hallgatja meg azokat, akik kritizálják. Akkor sem, ha jogosak a kritikák. Aztán amikor elkezdünk reklámozni, derülnek ki a problémák: egyre több vevő panaszkodik, vagy egyszerűen nem sikerülnek az eladások, nem jönnek a lead-ek. A szomorú az, hogy ilyen esetben előbb-utóbb mi, a marketingesek leszünk a hibásak. És nem az történik, hogy a hibákat kijavítja a vállalkozás, hanem keresnek egy új marketinges csapatot. Aztán egy újat. És aztán megint egy újat...

Egy jól felépített üzletet, egy olyan terméket, ami jó minőségű, öröm "marketingelni". De még jobb, hogy lehet. Ha ez nincs meg, akkor sokszor csak a szenvedés van. Mert hiába jók a hirdetési kreatívok, hiába van jól beállítva az összes kampány, ha végül nem azt kapja a vevő, amit szeretne. És ilyenkor nekünk, marketingeseknek is rossz a szájunk íze. Nem ilyen lovat akartunk mi se...

Csodát tehát ne várjon senki, de ha a termék jó, ha a szolgáltatás olyan, amilyet ígérünk, akkor a marketing képes úgy felpörgetni az eladást, hogy mindenki boldog legyen: az eladó, a vevő, és mi is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7916825202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása