Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1330) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kell egy új kabát

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.01.28. péntek 10:19 Konrad

coat-hangers-g0669e4bf7_640.jpg

Ahhoz, hogy egy webáruház, egy webes üzlet jól működjön, el kell érni egy minimális bevételt valamilyen időtávban. Vannak vállalkozások, amelyek havi szinten, mások negyedéves vagy éves szinten tudják meghatározni a szükséges bevételeket, de mindenkinek tudnia kell, mennyi pénz az, amiből már megél. Aztán persze van az az optimális bevétel, amiből nemcsak a kiadásokat lehet fedezni, és van a vágyott bevétel, amitől már kifejezetten boldog mindenki.

A gond akkor van, ha ez a bevétel nincs meg. Ha nagyon nincs meg, akkor valószínűleg alapvető problémák vannak (vagy az elvárásainkkal, vagy azzal, amit csinálunk), de ha csak egy kicsi hiányzik, akkor sokkal nehezebb kitalálni, mi lehet a gond. Ha például el kell érni havi 100 lead-et vagy mondjuk 5 millió Ft bevételt, de nincs csak 90 lead, vagy csak 4,5 millió Ft, és úgy nincs, hogy nem tudunk ebből kirobbanni, egyszerűen ez egyfajta plafonként jelentkezik, akkor mit csináljunk?

Írtam már korábban is erről a problémáról, adtam is tanácsokat, mit érdemes csinálni. Ami miatt most újra előveszem a témát, az annak folyamatos aktualitása. A korábbi cikkben leírtam, hogy mely területeken érdemes szétnézni, ha javulni szeretnénk:

  • Célzás
  • Költségvetés
  • Üzenet
  • Kreatív

(Bővebben »»»)

De nem beszéltem arról, ami a helyzet másik oldala: amikor nem tudunk valamiért több bevételt kapni, akkor érdemes megnézni, az elvárásaink valóban lehetségesek-e, illetve tudunk-e megtakarítani, az elvárásainkat csökkenteni? Vagy - ami már nem marketinges, hanem üzleti döntés - a bevételszerzés lehetőségét bővíteni? Több árut behozni, más beszerzési forrás után nézni, esetleg átalakítani az üzleti modellt?

Nagyon sok olyan vállalkozás van körülöttünk, amelyik rákényszerült arra, változtasson az eredeti elképzelésein. A Netflix például eredetileg DVD kölcsönző volt, abból lett a legismertebb streaming szolgáltató. Váltottak, szinte csak a név és a szolgáltatás alapjai maradtak meg. Az Amazon könyvesboltként indult, persze online. Abból növekedte ki magát, és lett egy olyan céggé, amely alapvetően meghatározza nemcsak az e-kereskedelmet, de részben a hálózati infrastruktúrát is a szolgáltatásaival.

Van az a pont, amikor a növekedés nem történhet meg máshogy, csak azzal, ha újragomboljuk a kabátunkat - vagy egyszerűen lecseréljük valami másra. Ebben a lépésben már nem a marketinges fog segíteni. De ha kitalálunk egy új irányt, annak a tesztelésében, piackutatásában nem baj, ha részt vesz marketinges is.

A marketing tehát nem alkalmas mindenre, ahogy tegnap is írtam. De segíthet az üzleti folyamatokban, az üzleti döntésekben. És segíthet lecserélni azt a kabátot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6316831682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása