Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kérdések

Címkék: tanácsadás

2022.02.02. szerda 10:00 Konrad

gears-g822503a44_640.png

Kérdésekből élek. Ahhoz, hogy fel tudjak mérni egy feladatot, kérdeznem kell. Ahhoz, hogy tervezni tudjak, kérdeznem kell. Ahhoz, hogy bármiről információt kapjak, kérdeznem kell. A tanácsadói munka egyik legfontosabb tudása az, hogy mikor milyen kérdést kell feltenni.

Mert nagyon sok rossz kérdés van, amire nem kapunk jó választ. És most itt nem az irányított kérdőívekre gondolok, amikor már a kérdésben benne van az elvárt válasz is. Hanem a túl részletes vagy épp ellenkezőleg, a túl általános kérdésekre. Ugyanis a rossz kérdésre már nem fogunk kapni jó választ, csak akkor, ha nagyon szerencsések vagyunk.

Mondok egy példát. Az egyik legfontosabb kérdés, amit fel szoktam tenni az, hogy mi a célunk. Amikor egy cégtől megkérdezem, mi a célja, akkor azt nem tehetem fel ilyen egyszerűen. Nem, mert egyáltalán nem biztos, hogy arra válaszol, amire nekem van szükségem. Mi a cél? És sok cégvezető ezt a választ adja: legyünk ismertebbek! Hurrá, akkor irány a tankönyv sokadig fejezete, a márkaépítés, meg is van minden oldva!

Hát, nem. Mert ha nem kérdezünk tovább, akkor hibázunk. Mi a cél? Legyünk ismertebbek. De mit akarunk ezzel elérni? Hát, nagyobb forgalmat. És amikor ezt a választ megkapjuk, máris kiderül, nem márkát kell építeni, hanem eladni kell.

A jó kérdések tanulhatók, de kell az a tapasztalat, hogy mikor melyiket tegyük fel. Amikor a robotos posztomban azt írtam, egy robot nem tud intuitív lenni, akkor többek közt erre is gondoltam: hiába tudja a kérdéseket, azt is tudni kell, mikor melyiket kell feltenni. És mikor melyiket kell kihagyni.

Ma is megyek egy olyan megbeszélésre, ahol nekem csak kérdezni kell és meghallgatni a másikat. A tanácsadónak ez a második legfontosabb tudása a kérdések után: ügyesen hallgatni. És persze a válaszokat ügyesen jegyzetelni is, mert majd ezt követően ebből fogunk dolgozni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3017062246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása