Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1331) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mire való a Facebook oldal?

Címkék: onlinemarketing facebook

2022.03.24. csütörtök 11:06 Konrad

facebook-gad77e0cbc_640.jpg

A Facebook oldalak használata a cégek számára, főleg, ha azok B2C területen dolgoznak, szinte kötelező. Akkor is, ha nincs rá energiájuk, van valami Facebook oldaluk, és akkor is, ha nem értenek hozzá, készítenek posztokat. Amióta a Facebook csak kevés embernek mutatja meg ezeket a posztokat, egyre több cégben felmerül a kérdés: van ennek értelme?

Sokszor tudom azt a választ adni erre, hogy nincs, így biztosan nincs. Mert az a fajta kommunikáció, amikor nem foglalkozunk a közönségünkkel, csak azt mondogatjuk, amit mi gondolunk, nem fog segíteni abban, hogy többen lássanak bennünket. A jó Facebook oldal valamennyire aktív: vagy tereli a közönséget mondjuk egy blogra, vagy kialakul valami beszélgetés a posztoknál. Az a jó, ha mindkettő megtörténik.

De ehhez olyan posztok kellenek, amelyek valamilyen reakciót váltanak ki, ahhoz pedig az kell, hogy a posztot látóban valamilyen érzelmet váltsunk ki. Érzelmi reakció nélkül nem lesz aktivitás, és ha nincs aktivitás, akkor egyre csak csökkenni fog az elérés, idővel már annyira kevesen látják csak a posztokat, hogy annyi embert akár telefonon is felhívhatnánk pár naponta...

A Facebook oldal arra való, hogy magunkhoz kössünk embereket, legalább annyira, hogy azt a pár perc figyelmet megkapjuk. Ehhez kell az érzelmek kiváltása, és ehhez bizony olyan posztok kellenek, amelyek nekik szólnak. Az ő stílusukban íródnak meg, az ő érdeklődési körükhöz kapcsolódnak. Nem a sajátunkhoz, nem a céghez. A termékünk lehet az apropója egy posztnak, de ritka szerencse az, amikor maga a termékünk megmutatása is önmagában elég ahhoz, hogy reakciókat kapjunk.

A posztokat tehát úgy írjuk meg, hogy azok érdekesek legyenek, azok a célcsoportunknak szóljanak, és azok érzelmeket váltsanak ki. A termékek bemutatása, a termékek eladása pedig menjen hirdetésként - azt tudjuk jobban célozni, és sokkal jobban tudjuk így mérni, és sokkal több bevételt is tud majd hozni.

Ne felejtsd el: van már Telegram csatornánk is, ott is követheted a blogot és az Onlinemarketing.hu híreit!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7117787580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása