Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (110) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1303) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (17) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (378) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vezetés, szervezés

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.04.13. szerda 10:33 Konrad

teamwork-gb4e78c35e_640.jpg

Amikor marketinget tanultam, akkor még szokás volt a teljes folyamatot marketing menedzsmentnek nevezni, ami sokkal pontosabban kifejezte azt, hogy itt egy nagyon komoly szervezési feladat is kell, hogy történjen. Ha a szervezés kimarad, akkor hiába a jó terv, a végrehajtás nem fog működni.

Nagyon sok céggel dolgoztam az elmúlt húsz évben, és azt látom, hogy azokkal a cégekkel lehet sikeres együttműködést kialakítani hosszútávra, amelyeknél a működés jól szervezett. Meg van határozva, kinek mi a feladata, ki minek a felelőse. Lehet tudni, milyen ügyben kihez kell fordulni, ki az, aki a döntést meghozza. És a cég nemcsak kifelé működik, de befelé is: a kérdésekre választ kapunk, ha változás történik, időben szólnak, és nem nekünk kell összevadászni az információkat.

Sajnos azt látom, hogy sok cég esetében ezek nem ennyire egyértelműek. A legnagyobb gondot két dolog szokta jelenteni: az egyik a gyors válasz, a másik a változások.

Előfordul sokszor, hogy lassan kapunk választ. Van, hogy napokat kell várni a továbblépéshez, hogy aztán onnantól kezdve viszont nagyon sürgős legyen. Igyekszünk ehhez alkalmazkodni, de nem lehet minden határon túl: nemcsak egy ügyfélnek dolgozunk, így nem tudunk mindig mindenre azonnal ugrani.

Ritkábban fordul elő, de talán még kellemetlenebb, mint a lassú válasz, hogy változnak a cégnél a tervek, de mi nem kapunk róla információt. Elkészítjük az eredeti tervek szerint a feladatokat, aztán amikor elküldjük elfogadni, derül ki, hogy ja, bocs, mégse így kell. És kezdhetjük elölről.

Azért történnek ezek, mert nem megfelelő belső szervezés, nem megfelelően működik a menedzsment. De ezek egyben jelzések is: jelzik, hogy érdemes lenne újraszervezni, esetleg megszervezni a belső folyamatokat. De ebben mi, marketingesek, maximum csak tanácsokat tudunk adni, nem tudjuk a cégek helyett megoldani a problémákat. Ehhez másra van szükség, például egy üzleti coach-ra vagy egy folyamatszervezéssel foglalkozó tanácsadóra.

Amúgy bőven megéri ezeket rendbe rakni: ami a mi munkánkat nehezíti, az egész biztos, hogy a belső hatékonyságot rontja, így a cég drágábban működik, mint az lehetséges lenne. Ez pedig alacsonyabb profitot is jelent, ami nem jó senkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8117806483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása