Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (110) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1303) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (17) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (378) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szakmai történetek

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.04.14. csütörtök 10:15 Konrad

comfort-zone-geeb1efa55_640.jpg

Elég régóta dolgozom marketingesként, az első cégemet valamikor 1992-ben alapítottam, ami reklámiroda volt. Láttam már sok dolgot, de néha én is meglepődök. Amikor ajánlatot kérnek tőlünk, akkor annak mindig része egy beszélgetés is, ahol pontosítjuk a feladatokat, és így a Covid után ismét elsősorban személyesen tesszük ezt meg, amikor csak lehet.

Így van mód és alkalom arra, hogy beszélgessünk. Például arról, miért keresnek ügynökséget. És ilyenkor kiderülnek olyan dolgok, amiket nehezen tudok értelmezni. Amikor egy cég úgy keres ügynökséget vagy külsős marketingest, hogy már dolgozott korábban ilyen konstrukcióban, akkor mindig vannak elvárásaik és persze tapasztalataik is. Nem is baj, ha kapunk ezekről valami visszajelzést, és még jobb, ha kiderül, mi volt a gond a korábbi céggel.

Nálunk is sok együttműködésnek van előbb-utóbb vége, az ügynökségi lét része, hogy meg kell tanulni ezt is kezelni. Számos oka lehet, ha véget ér egy együttműködés, és ennek csak egy kisebb része az, ha mi rosszul dolgozunk. Most viszont kaptam néhány olyan visszajelzést a piacról, ami engem is meglepett.

Mert az, hogy valakinek nincs kapacitása új ügyfélre, érthető és elfogadható. De az, hogy ez egy elinduló együttműködés elején, néhány hónap után derüljön ki, már igencsak meglepő - és főleg az ügyfél számára nagyon kellemetlen. Egy ügynökséggel való együttműködés első néhány hete-hónapja a legintenzívebb munka. Ilyenkor sokkal több egyeztetés kell, sokkal több erőforrást (időt elsősorban) kell beleraknia mindenkinek, hogy aztán egyre könnyebben haladjanak a dolgok.

Így amikor ennek a folyamatnak a vége felé az egyik fél kiszáll, akkor az nem jó senkinek.

Egy másik esetben a marketinges elvállalta a munkát, majd pár hónap után jelezte, hogy ő most három hónapig nem lesz. Egy külsős marketinges ugye azért kell egy cégnek, hogy legyen, aki szakmailag foglalkozik a kommunikációs feladatokkal. Már sok esetben egy-egy hét kiesés is probléma lehet, de az még megoldható, előre tervezhető. De három hónap?

Amikor ezeket hallom, akkor két dolog fut át a fejemen. Egyrészt az, hogy lényegében azzal, hogy megbízhatóan elérhetőek vagyunk, és nem hagyunk ott ügyfeleket, máris adunk valamit, amit ezek szerint nem mindenki tesz meg. Másrészt azon gondolkoztam el, hogy nem csoda, hogy ennyire rossz híre van a marketing szakmának. Ezzel a háttérrel? Ilyen történetekkel?

Mindenesetre mi nem tervezzük, hogy eltűnünk, és nem tervezzük azt se, hogy hosszó hónapokra szabadságra vonulunk. Hiszen az elérhetőség, a stabil háttér az alap. Ez kell ahhoz, hogy a szakmai munkával tudjunk foglalkozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7417807849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása