Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (110) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1303) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (17) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (378) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mások élete

Címkék: közösség közösségi média

2022.04.19. kedd 10:23 Konrad

people-g2cacb2402_640.jpg

A közösségi média egyik legnagyobb hazugsága, hogy belelátsz mások életébe. Ha követsz embereket - márpedig ezt teszed -, és látod, miket csinálnak, hajlamos leszel arra gondolni, ilyen az ő élete. Hiszen a képek, a szövegek róla szólnak, és hitelesek, hiszen ő osztja meg.

A közösségi média másik nagy hazugsága, hogy az a jó, ami sok embernek tetszik. Egy momentum az életedből, egy kép, egy vicces szöveg: ezek csak akkor jók, ha sok a lájk, sok a megosztás.

Ezeket a hazugságokat azóta próbáljuk cáfolni, amióta létezik a közösségi média, és miközben egyre több ember van azzal tisztában, hogy nem, nem az az élet, ami a közösségi médiában látszik, nem, nem az a fontos, ami sok lájkot kapott, valahogy mégis elhisszük azt, ami ott van.

Ennek pedig az az oka, hogy kíváncsiak vagyunk és elismerésre vágyunk. Sokakat érdekel, milyen a mások élete, szívesen belebújnánk egy-egy ember bőrébe. Ezért követjük, ezért nézzük, mit csinál, és ezért lájkoljuk is, amit csinál. És amikor mi osztjuk meg életünk ilyen-olyan darabkáit, ezért várjuk el, hogy értékeljék azt.

Sok cég, sok márka úgy jelenik meg ebben a közösségi térben, hogy nem érti meg ezeket a vágyakat. Nem azért van jelen, mert elismerésre vágyik, nem azért van jelen, hogy megmutasson magából valamit. Eladni jött ide, és ez minden egyes megnyilvánulásával mutatja is. Nem élményt ad, hanem terméket mutat. Nem örül a másiknak, nem szemlélődik. Nincs "jelen", csak itt van.

Pedig a közösségi médiában nemcsak egy-egy ember érdeke az érdekes, a cégekre is lehetünk kíváncsiak. A cégekről is elfogadjuk, ha elismernek bennünket. És persze nem szeretjük, ha csak a termékeiket nyomják elénk.

Amikor megtervezzük, hogyan legyen jelen egy cég, egy márka a közösségi médiában, akkor bizony ezeket is figyelembe kell vennünk. Mert elsősorban a mások élete az érdekes. Igaz, annak lehet része az is, mit vesznek meg maguknak azok a mások...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4517810643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása