Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1301) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (16) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (377) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Találkozások

Címkék: üzlet

2022.05.10. kedd 08:32 Konrad

meet-ga2ad179f7_640.jpg

A Covid sokakat megtanított arra, meg lehet csinálni számos meetinget úgy is, ha fizikailag nem találkozunk. A Zoom tündöklésének ez volt a fő oka is: egyszerű, nagyon hatékony, akár viszonylag vacak interneten is elmegy, és elég sokat ad ingyen is. Még mi is profitáltunk ebből: korábban is home office-ban dolgoztunk elsősorban, de tartottunk heti megbeszéléseket személyesen. Ez az, aminek vége lett, és vissza se fogunk térni rá. Marad a Zoom, és akkor is marad, ha amúgy minden adott lenne a személyes találkára.

Marad, mert hatékony, mert nem tart több ideig, mint a beszélgetés (vagyis nem kell utazgatni), és marad, mert igazából tényleg bárhol lehetünk hozzá.

De mégis, mégis kellenek a személyes találkozások. Ma is utazok, az ország másik felére, találkozni egy ügyféllel. Ahhoz, hogy kialakuljon egy korrekt kapcsolat, ahhoz, hogy megismerjük egymást, még mindig jobb a személyes találkozás. Nem beszélve arról, mennyit segít, ha ott vagyok a cég telephelyén. Ahol a dolgok történnek, ahol meg tudom nézni, mit csinálnak, ahol kapok plusz benyomásokat is. Lehet e nélkül dolgozni? Természetesen! Mindenáron szükséges egy ilyen találkozó, nem elég a Zoom? Egyáltalán nem! Akkor miért is kell ez?

Mert emberek vagyunk, és ahhoz vagyunk szokva, hogy találkozunk. Bár már évtizedekkel ezelőtt elgondolkoztak arról írók, ez mennyire változhat, és Asimov ki is találta azt a társadalmat, amelyben az emberek lényegében sosem találkoznak másik emberrel, csak virtuálisan, de azt is diszfunkcionálsnak írta le. Mert a személyes találkozások egyszerre sok érzékünket kötik le, összetettebb élmények, így segítik a megértést, a megismerést.

Az online marketingnek egyébként ez is az egyik kihívása: az összes olyan kommunikáció, ami nem egy online szolgáltatást ad el, azzal küzd, hogyan lehet valamit megmutatni, amit itt és most nem tudunk átélni. Mert egy boltban a termék kipróbálható, megtapogatható, de online erre (egyelőre) nincs mód. Talán pont ezért tűnik annyira izgalmasnak hirdetői szemmel a Zuckerberg féle Metaverzum is: hátha ezen keresztül jobban beleélhetjük magunkat az egyes helyzetekbe.

De amíg ez nincs, addig maradunk személyesek. Még akkor is, ha ez drágább, kényelmetlenebb, időigényesebb is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8817827341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása