Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tudásmegosztás

Címkék: onlinemarketing

2022.05.19. csütörtök 09:21 Konrad

social-media-gc9c52de86_640.jpg

Magányos farkasnak nehéz lenni. Ha mindent te magad akarsz csinálni, akkor nem elég mindenhez érteni, de végtelen idővel is kell rendelkezned. Van persze előnye annak, amikor egyedül vagy: nem kell kiadni a munkát, nem kell ellenőrizni, egy csomó meeting, egyeztetés szükségtelenné válik.

Persze ha egyedül vagy, akkor minden felelőség és minden feladat nálad van, nálad jelentkezik. Egyedül dolgozni fárasztó, sokkal fárasztóbb, mint csapatban. Mégis, sokan vannak, akik inkább magányos farkasok szeretnek lenni.

Számos oka lehet ennek, például csalódott korábban a csapatmunkában, nem szeret másokkal információt megosztani, vagy egyszerűen csak így kényelmes. A magányos farkas mentalitás sokszor nehezen érthető azoknak, akik a csapatmunkát szeretik.

Sok-sok évvel ezelőtt dolgoztam egyedül, amikor minden feladat rám hárult. Az, hogy céget építettem, pont annak az oka, hogy azt éreztem, nekem ez így nem kényelmes. Nem állítom, hogy ne lehetne így dolgozni, sőt, egyes szűk területen kifejezetten hatékony lehet ez, de valamilyen módon mindig jobbnak éreztem, ha egy csapat része vagyok. Ha meg tudom osztani a felelősséget, a tudást, cserébe kapok segítséget, és még több tudást.

Mert a csapatmunka egyik nagy előnye a mi szakmánkban az a tudásmegosztás. Az a tapasztalat, amit egy-egy részfeladat rendszeres végzése miatt a csapat egy-egy tagja megszerez. És amikor valaki másnak van erre szüksége, akkor kap segítséget. Gyorsat, megbízhatót.

Mi távmunkában dolgozunk, de használunk néhány megoldást erre a tudásmegosztásra. A belső kommunikációt chat-en folytatjuk, és ez egy olyan beszélgető csoport, amelybe bárki bármit kérdezhet is, ha elakad. Így bár nem találkozunk fizikailag nap mint nap, mégis megvan a lehetősége annak, hogy kihasználjuk azt, hogy többen vagyunk.

A tudásmegosztásnak az is a része, ha talál valaki valami érdekeset, azt megmutatja mindenkinek. Ha megtanul valami újat, azt továbbadja. Mert a csapatmunkában egyébként ez a legjobb: amikor nemcsak egy ember agya és ideje az, amire támaszkodhatunk egy projektnél, hanem egyszerre többünkére. Ettől lesz az eredmény jobb, és ettől fogunk kifelé is profinak látszódni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9417832137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása