Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Androsz: Amikor még lehetett felvenni a tévékből, én is tettem félre magamnak reklámokat, nagynéha. Voltak ... (2022.06.15. 15:11) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (582) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (7) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (111) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (391) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (134) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1316) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (18) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (393) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (257) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

SPAR Marketing Bootcamp

Címkék: onlinemarketing ajánló előadás

2022.05.23. hétfő 09:53 Konrad

beszallitoi-fellepo-post-linkedin_berenyikonrad.jpg

Jónéhány nagy multi van Magyarországon, sok közülük szoros kapcsolatban van a hazai piaccal. Én a magam részéről sosem voltam multiellenes, azt látom, és azt is tanultam, hogy a multinacionális vállalatok általában nem tönkretesznek egy-egy piacot, hanem segítik annak a működését. Ennek több oka is van, és természetesen szükséges az is, hogy a multi hozzáállása is olyan legyen, amely ezt támogatja.

Önmagában egy multinacionális cég megjelenése nem fogja segíteni a hazai cégeket, de ha az a multi támaszkodik a hazai cégekre, ha beszállítóként, partnerként kezeli a hazai cégeket, akkor kialakul egy olyan helyzet, ahol a multi egyfajta gazdaságélénkítő szerepbe is kerül. Fontos persze a verseny fenntartása: az a jó, ha egy-egy piacra egymással versenyző multik lépnek be, nemcsak egy meghatározó szereplő van, hanem több is.

Egy multi nemcsak azzal segíthet a hazai piacnak, ha a beszállítóit innen választja. Ez persze a legfontosabb, de mérete, gazdasági ereje más területen is fontos lehet. Például segítheti a beszállítóit abban, hogy jobbak legyenek, hatékonyabbak legyenek, így a termékeik könnyebben eladhatóvá váljanak, és mindenki jól járjon. A hazai vállalkozás azért, mert nagyobb profitra tehet szert a magasabb tudással, a multi azért, mert stabilizálja a beszállítóit és jobb minőségű termékeket kínálhat, a vevők pedig jobb minőséget kapnak, és akár kedvezőbb árakat is.

Ilyen segítség az, ha konferenciákon vagy képzéseken támogatja egy multi a partnereit. Egy ilyen eseményen fogok részt venni kedden: a SPAR hazai kisvállalkozó beszállítói számára szervezett Marketing Bootcampjére, mely a Beszállítói Akadémiájuk keretében kerül megrendezésre. Nemcsak előadást tartok, de egy különleges műhelymunka egyik résztvevője is leszek. Ez nekem is kicsit kihívás volt, olyan előadást összeállítani, amely nekik szól. Már itt is látszott egyébként, hogy mennyiben más egy multinak dolgozni: volt arra idő és igény, hogy az előadásomat időben elkészítsem, azt átnézzék, arról egyeztessünk, kiegészítsem, csinosítsam.

A kétnapos rendezvényen sok marketinges témát fognak érinteni, én a kedvenc témámmal, a stratégia tervezésével fogok részt venni, ráadásul egy hosszabb előadást kértek, aminek külön örülök. Az azt követő workshop pedig hab lesz a tortára.

Hasznos és jó, hogy van ilyen rendezvény, azt hiszem, ez kicsit hiánypótló esemény. Remélem, lesz több is, és azokon is részt vehetek majd!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1117837533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása