Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Androsz: Amikor még lehetett felvenni a tévékből, én is tettem félre magamnak reklámokat, nagynéha. Voltak ... (2022.06.15. 15:11) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (582) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (7) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (111) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (391) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (134) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1316) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (18) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (393) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (257) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Poszt Covid

Címkék: üzlet

2022.05.24. kedd 10:45 Konrad

beach-g2b4e296ac_640.jpg

Te még Zoom-olsz? A Zoom nyerte talán a legnagyobbat az online szolgáltatások között a Covid-járvánnyal, néha már-már köznyelvesedik is, bár még azért nem tartunk ott, hogy egy Microsoft Teams meetinget Zoomolásnak nevezzünk. (Mondjuk ismerve mindkét eszközt, nem is csoda, a Zoom nem kevéssel jobb eszköz.)

A kérdés az, vajon így a Covid után kik tudják megtartani azokat a pozíciókat, amiket a járvánnyal nyertek. Nem egyszerű ez a kérdés, mert sok területen volt a Covid hatása olyan, amely nemcsak visszarendeződést hozott, de ráadásul még kiszámíthatatlanságot is.

Jelenleg egy olyan Covid utáni időszakban élünk, amely elsősorban nem a járvány élettani hatásai miatt, hanem a járványra adott gazdasági és társadalmi válasz miatt különleges. Még messze nem álltunk vissza a Covid előtti időszakban megszokottakra, és nagy valószínűséggel már több területen nem is fogunk. Az online értékesítések köre jelentősen nőtt, a home office sokkal általánosabbá vált, és már nemcsak a kínai turistákon látok maszkot boltban vagy tömegben.

Ez egy olyan változás, amely nem annyira mélyreható, mint azt sokan gondolták a Covid-időszak elején, de mégis létezik. Van, aki stressznek éli meg ezt az "új világot", más a széthullott munkahelyi közösségeket sajnálja, és persze vannak olyanok is, akik így érzik jobban magukat. A változás sosem egyszerű, ezt látjuk most.

Bár az oroszok értelmetlen Ukrajna elleni háborúja is jelentősen befolyásolja a megélt gazdasági környezetet, de a gazdasági változások oka elsősorban a Covid, illetve annak a kezelése. Úgy tűnik, amennyire egyértelműen könnyen ment a gazdaság leállítása, annyira nem világos, mi és mennyi idő alatt fogja azt újraindítani. Tény, sok elemző szerint ideje volt egy újabb válságnak, és bár mesterségesen, de elő is állt egy ilyen helyzet. A változásoknak tehát az is az oka, hogy sokan csődbe mentek, bezártak. Éttermek, szállodák, egyéb szolgáltatások tűntek el, vagy lettek sokkal drágábbak. Ez átalakítja a vásárlás szerkezetét is, azt persze most nem látni, ez jó vagy rossz irányú változás lesz.

Azt 2022. májusában elmondhatjuk, a járványnak (egyelőre) vége. A járvány hatásai viszont évekig velünk fognak maradni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1217838597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2022.05.25. 14:09:50

Nem csak biológiai vírusok vannak, hanem mentális elmevírusok is.

Nos azok is velünk vannak igen régen és még velünk is maradnak.


süti beállítások módosítása