Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mire vágyunk?

Címkék: onlinemarketing kreatív

2022.05.25. szerda 10:19 Konrad

praline-gcf7aafd6b_640.jpg

Többféle módon adhatunk el terméket a vevőknek, de általában igaz, hogy akkor van viszonylag könnyű dolgunk, ha valamilyen meglévő igényt tudunk kielégíteni. Vagyis igen, a marketingnek feladata felkelteni a vágyat valamilyen termék iránt, de ezt akkor tudjuk igazán hatékonyan megvalósítani, ha ez egyben valamilyen igényre is választ ad.

Ez az igény persze nem szükségszerűen egy termék. Lehet, hogy egy érzést, egy élményt szeretne megkapni a vevő, de a mi termékünk ehhez hozzásegíti. Ahogy a klasszikus marketinges példákban is van, nem fúrót adunk el, hanem egy élményt, hogy a családunkkal lehetünk együtt. De a kérdés az: ismerjük ezeket az igényeket?

Egészen pontosan: mire vágyunk?

Akkor tudunk jó, hatékony kommunikációt felépíteni, ha tudjuk, mire vágynak a vevőink. Persze, elvileg ahány vevő, annyi vágy lehet, de a legtöbb általában levezethető néhányra. És ezek amúgy lehetnek általánosak is: elismerésre, nyugalomra, biztonságra. Ha ismerjük a vágyakat, akkor már tudjuk úgy felépíteni a kommunikációnkat, hogy ezekre reagáljunk, megmutassuk, hogy ezek elérhetők a segítségünkkel.

De hogyan ismerhetjük meg a vevőink vágyait? Alapvetően úgy, ahogy általában a vevőket is: kérdezzük meg őket. Bátran futtassunk akár a közösségi médiában is olyan kérdéseket, amelyek erre adnak választ. Amikor olyan posztokat készítünk a Facebookra, amelyben megpróbáljuk aktivizálni a követőket, megpróbáljuk elérni, kommentezzenek, ott tudunk olyan kérdéseket is feltenni, amelyek erre vonatkoznak. Így nemcsak a Facebook algoritmusnak próbálunk megfelelni, de ráadásul kaphatunk olyan benyomásokat, amelyek már segíthetnek tervezni. Ez természetesen nem kutatás, hiszen hiányzik a reprezentativitás, de ötleteket már tudunk innen meríteni.

A célcsoportunk megismerése tehát ezért is fontos: meg kell ismernünk a vágyaikat, elvárásaikat, és annak megfelelően kell felépíteni a kommunikációnkat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8117839869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása