Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1330) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Aktualitások

Címkék: közösség közösségi média

2022.09.09. péntek 09:55 Konrad

union_jack_half-mast_half-mast_wikipedia.jpg

Ahhoz, hogy egy hír végigszáguldjon a közösségi médiában, szükséges, hogy sok embert érdekeljen a téma, önmagában szenzációs, érdekes legyen, és természetesen legyen olyan jelentőségű, hogy mindenki bevonódjon. Kevés ilyen téma van, sajnos most láthattunk erre azért példát: meghalt II. Erzsébet brit uralkodó. Ez lényegében elnyomott mindent az interneten, a híroldalaktól kezdve a közösségi médiáig mindenki erről beszélt, egyébként teljesen jogosan.

De egy ilyen hír nem él sokáig. Még egy-két napig ott lesz a híroldalakon, talán a közösségi médiában is fel-fel tűnik majd, de ahogy megtörténik a temetés, már sokkal inkább az utódlás lesz a téma - sokkal kisebb érdeklődéssel. És majd ha III. Károlyt koronázzák, akkor lesz megint meghatározó ennek az esetnek a következménye - de ez csak hónapok múlva történhet meg.

Viszonylag könnyen látni, mennyire gyorsan eltűnik egy téma, még akkor is, ha ennyire jelentős. Könnyű látni, de érdemes ebből tanulni is.

Olyan bő egy hete elindult egy mém a közösségi médiába: elkezdtek egyszavas posztok megjelenni. Ennek az oka egy véletlen poszt volt, amire ráugrott pár cég, majd begyűrűzött hozzánk is - jó egy hetes lemaradással. Vajon erre nekünk rá kellene ülnünk? Be kellene ebbe csatlakoznunk? Azt hiszem, erre viszonylag egyszerű választ lehet adni: nem. De érdemes ezt megmagyarázni, miért.

Egy ilyen, bő egy hetes történet már nem érdekes. Egy téma, még akkor is, ha egy hetven éven át uralkodó királynő halála, nem tart ki napokig. Lassan elhalványul, eltűnik. Ezt felemlegetni elsősorban azt mutatja meg, mennyire lemaradtunk az eredeti történésről. Másrészt egy ilyen egyszavas poszt valójában csak egy szűk réteg számára mond valamit, legalábbis nálunk. Az eredeti forrás amerikai, sokan nem tudják, mi ez, és egyszerűen nem értik. Kiírnak egyszavas valamit, de igazából már nem az eredeti mém szellemében.

Jó ez? Ha magánszemélyként csináljuk, persze. Vicces, kommentben magyarázható, és így tovább. De cégként? Tegyük fel a kérdést: hogyan illeszkedik ez a stratégiánkban? És tudtunk időben és ütősen válaszolni?

Nem arról van szó, hogy egy mémet ne lehetne beépíteni a kommunikációnkba. De ezt úgy kell tennünk, hogy az aktuális legyen, a célcsoportunk értse és megértse, és illeszkedjen is a stratégiánkban. Mert ami magánemberként vicces, az cégként könnyen válhat kínossá.

Ahogy a legtöbb cég nem fog megemlékezni a halott királynőről, miközben az ott dolgozók ezt lehet, magánemberként megteszik, ugyanúgy nem kell cégként felülnünk egy mém-vonatra, ami egyébként a saját profilunkon akár vicces is lehet.

(Kép: By Sebastiandoe5 - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=103455234 )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7317927341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása