Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1331) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mennyire jó a marketinged?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.09.12. hétfő 09:51 Konrad

background-g2eb11a9f7_640.jpg

Amikor jönnek a számok, teljesülnek a bevételi elvárások, hajlamosak vagyunk azt gondolni, minden rendben a kommunikációnkkal. Hiszen ha megvannak az eredmények, akkor tuti jól is dolgozunk. És valóban lehet ez az oka a jó eredménynek: a jól kitalált kommunikáció, a jól felépített marketing, a jó termék, a jó árazás, a hatékony értékesítési csatorna eredménye lehet a siker.

De amikor a gazdaság fejlődési szakaszban van, amikor az emberek, a vevőink jól keresnek, akkor nem kell tökéletesnek lennie a marketingünknek ahhoz, hogy az eredményeink növekedjenek. Ezt láttuk az elmúlt évtizedben is: még a nem annyira profi kampányok is szép eredményt hoztak, egy-egy szakmailag is hibás döntés nem döntötte össze a céget.

Most némileg megváltozott a helyzet. A recesszió közeli állapot, az elszabaduló infláció, az ezzel együtt járó reálbércsökkenés, az ebből következő vásárlóerő-csökkenés miatt még a tökéletes marketing esetében sem biztos, hogy "jönnek a számok": lehet, az eddigi sikereink elolvadnak...

De honnan tudhatjuk, mi a probléma? Miért lettek rosszabbak az eredményeink?

Ahhoz, hogy ez kiderüljön, érdemes átnézni a folyamatainkat, a marketingünket. Ha mi nem értünk hozzá, lehet erre felkérni tanácsadót is. Sokszor a külső szem jobban látja, mi lehet a baj. Vajon a kommunikációnkban kell változtatni? Rosszak a kampányok? Vagy a termékünkkel van baj? Esetleg az árunk lett túl magas vagy éppen túl alacsony? Az értékesítési láncon kell változtatnunk?

Annyira sok terület lehet, ahol van lehetőség változtatni, hogy egy ilyen átvilágítás egyben alapot is adhat arra, merre haladjunk tovább. Ráadásul most még nem késő lépni, ha tervezzük a jövő évet: egy egyszerű átvilágítás és egy azt követő tervezés is belefér úgy az évbe, hogy közben persze elindul az év végi pörgés is.

Ha kétségeid vannak, ha úgy érzed, már most romlanak az eredmények, mindenképpen érdemes körbenézni a marketing területen. Nagy az esély, hogy lesz lehetőséged javítani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5617929597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása