Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elengedni valamit

Címkék: onlinemarketing kreatív üzlet

2022.09.27. kedd 09:20 Konrad

stop-g152d92a26_640.jpg

Néha legnehezebb "nem"-et mondani valamire. Van olyan, amikor hosszas munka eredményét mégse érdemes felhasználni. Van olyan, hogy fejlesztés végül fiókba kerül. Én szövegekkel szoktam néha így járni.

Itt, ezen a blogon is vannak olyan megírt vagy félig megírt posztjaim, amelyeket végül nem élesítettem. Másnap elolvasva már nem tetszett, vagy aktualitását vesztette valamiért, vagy egyszerűen csak meggondoltam maga. Az üzleti életben is van, amikor meg kell hozni az ilyen jellegű döntéseket.

Elkészített, kidolgozott hirdetési koncepció is mehet a kukába, ha közben kitalálunk egy jobbat, vagy ha valamiért úgy érezzük, mégse elég erős. Sokszor ez elsőre nem is biztos, hogy racionális döntés, és nem is mindig indokolható. De van az az eset, amikor el kell tudni engedni egy félig kész hirdetést, egy kreatív ötletet. Ilyen eset például, ha rájövünk, nem illik bele a cég arculatába, nem illik bele a hosszabb távú tervekbe. Mert egy-egy pillanatnyi siker nem szükségszerűen visz előre hosszabb távon, vagyis például egy-egy akció nem szükségszerűen erősíti a cégünkről, márkánkról kialakult képet.

Van olyan eset is, amikor egy-egy munkát engedünk el. Vagy megmondjuk, hogy nem vállaljuk, vagy olyan ajánlatot adunk, amit valószínűleg nem fogad el az ügyfél (ez utóbbit speciel mi nem szeretjük, de létező jelenség). A munka elengedésének az oka lehet belső: nem érezzük, hogy meg tudnánk jól csinálni, nem lenne rá kapacitásunk; de lehet külső is: nem szimpatikus az ügyfél, túl körülményes, túl sok időt vinne el az együttműködés.

Ezek sem egyszerű döntések, de meg kell hozni. Elengedni valamit sosem könnye, egyfajta kicsi kudarc, de azt megtanultam, ez még a kisebbik rossz. Mert aztán mégsem elengedni, hagyni, hogy megtörténjen, több kárt okozhat. Az pedig nem jó senkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7017940510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása