Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az utolsó negyed

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.10.03. hétfő 10:03 Konrad

benches-gbed704b96_640.jpg

Elértünk ideág, az év utolsó negyede következik. Már nincs hátra három hónap, és igazából még annyi se, hiszen azt hiszem itt december 23-a után a fő se fog nőni... Vagy igen? A két ünnep között mindig kifejezetten nagy forgalmat bonyolítanak az üzletek, és most egészen sok munkanap lesz ebben az időben.

De itt a nagy hajrá, sokan majd most kezdik realizálni az éves bevételük meghatározó részét, ezért drukkolunk a meleg ősznek (ami miatt alacsony lehet a gázszámla, és több marad mást venni), a háború végének (amire kicsi az esély sajnos a közeli jövőben, de lehetnek még csodák) és az infláció lassulásának (ehhez a kormányunk olyan ügyes politikája kell, amire, khm, nem volt sok példa az utóbbi években, de a kényszer lehet nagy úr, vagyis bizakodjunk). Mert most olyan időszak következik, amikor a valós vásárlóerő, vagyis a vevőinknél léve pénz mennyisége nagyon nem rajtunk múlik. Sok a külső körülmény, amelyekhez csak alkalmazkodni tudunk.

Azt mondják a különféle elemző cikkek, hogy olyan változások indulhatnak el, amelyek megváltoztatják a világot, vagy legalábbis a gazdaságokat. Egyrészről a globalizáció kapott egy nagy pofont a covid-dal, majd az azt követő bizonytalan biztonságpolitikai helyzettel. Ettől persze nem történik azonnali változás, de lesznek nagy termelő cégek, amelyek inkább a központhoz köztelebbi gyártókapacitást vesznek, vagy olyan országokba mennek, ahol kicsi a kockázat (most például Vietnámot emlegetik ilyennek). Másrészt szűkebb környezetünk, az Európai Unió nagyon csúnya leckét kapott arról, hogy az energiapolitikát diverzifikálni kell, nem szabad annyira kiszolgáltatottá válni egy ország felé, mint ahogy az eddig történt (mondjuk ebben sincs sok újdonság, termelő cégek tudják, mekkora csapda, ha csak egy nagy megrendelőnk van).

Ezek a változások a kisebb cégekre majd csak közvetve hatnak. De az átmenet fájdalmas, és azt megérezzük. Megérezzük a lassabb szállításokban, a termékhiányban, a dráguló energiában.

Van tehát előttünk szűk három hónap, amikor már nem fogunk stratégiát váltani, nem fogunk hirtelen mást csinálni: végrehajtjuk a terveket, figyelünk a változásokra és megvalósítjuk az elképzelteket. Ugye már tudod, milyen akcióid lesznek az év végéig? A Black Friday-al fogsz foglalkozni? Karácsonyi vásár? Év végi kiárusítás? Érdemes időben felkészülni ezekre, nemcsak annyira, hogy tudjuk mit választunk és mikor lesznek ezek, hanem a tartalmat is kitalálni. Mert a következő hetek gyorsan eltelnek, unatkozni szerintem senki nem fog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2117945192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása