Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Távolodó horizont

Címkék: érdekes facebook

2022.10.10. hétfő 10:09 Konrad

vr-g0482e9e32_640.jpg

Szeretem kipróbálni az új technológiákat, és ha valami megtetszik, előbb-utóbb megveszem. Ha tehetem, inkább előbb. Sokan tudják rólam, kütyümániás vagyok, így aztán nem nagyon lepte meg a családomat az, hogy már pár éve beszereztem egy VR szemüveget. Nem volt semmi extra üzleti vagy egyéb oka, egyszerűen tetszik a technológia, ezért van.

Persze amint megvettem, rögtön elkezdtem ismerkedni a lehetőségekkel - ami azonnal nagyon korlátozottá válik, amint kilépünk a játék - techdemo vonalból. Kevés olyan igazán jó megoldást találtam, aminek van üzletileg is haszna, és ezek is jobbára olyan területeket érintettek, amivel én nem foglalkozom. Aztán jött Zuckerberg, és kitalálta, hogy megcsinálja a Ready Player One-ból megismert virtuális világot, Horizon Worlds néven. Nemcsak kitalálta, de rohadt sok pénzt rakott és rak bele. Csak az a baj, hogy még nagyon nem működik.

Amikor elkezdtem valamikor a kilencvenes években netezni, már akkor voltak olyan megoldások, amelyek a virtuális világot akarták felépíteni. Még nem VR szinten, csak két dimenzióban, de az volt az elképzelés ott is, hogy a körülöttünk levő világot próbálták meg minél jobban leképezni. Például úgy vásárolsz, hogy belépsz egy boltba polcokon látod az árukat stb.

Na ez az, ami aztán nem működött (szerencsére). Mert a vásárlásra kialakultak a webáruházak, amik nem olyanok, mint a fizikai boltok, de a weben sokkal könnyebb használni. És a többi ötlet is ilyen: a szöveges chat, a videotelefon, az újságok mind működnek, de nem a való világban kitalált vagy elképzelt módon, hanem úgy, ahogy az egy számítógépen vagy egy mobilon kényelmes.

Ez a bajom a jelenlegi Horizon Worlds elképzeléssel is, de azt gondoltam, majd kinövi. Majd lesznek emberek, akik ezt használják és fejlesztik, és kialakul, ezen az eszközön mi lesz a jó megoldás. Csak sajnos még nem tartunk itt, és egyelőre nem is fogunk. Elszomorító, hogy még a Meta-nál dolgozók sem érzik úgy, ez már készen áll a piaci jelenlétre. Miközben a cikkek jelentős része, a konferenciákon a beszélgetések, előadások arról szólnak, milyen jó lesz ez majd nekünk még a marketingben is, aközben jön ez a The Verge cikk, és visszarángat minket a földre. És annyira meg sem lep...

Továbbra is szkeptikus vagyok. Ismerve az eszközöket, ismerve a szoftvereket, elég messze vagyunk attól, hogy ezt akarják is az emberek. És hiába van már sok amerikai tininél VR szemüveg, ha ők csak Beat Sabereznek rajta vagy csak Half-Life-ot vagy hasonlót játszanak. Mert ezekből nem lesz mindenre kiterjedő virtuális valóság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6517950394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása