Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hírek a VR világából

Címkék: érdekes facebook vr

2022.10.12. szerda 10:54 Konrad

kr-2w3yr.jpg

Tegnap a Meta (exFacebook) bemutatta az új VR szemüveget, és ezzel együtt több olyan újdonságot is, ami a tartalmakat érinti ebben a szép, új virtuális világban. Az új szemüveg tényleg jónak tűnik, minden tekintetben javítottak rajta: könnyebb is lett, szebb is lett, javítottak a kontrollereken is. Ráadásul kapott új funkciókat: van benne szemkövetés és kapott végre színes kamerákat, ami már lehetővé teszi a VR mellett az augmented reality, vagyis a kiterjesztett valóság használatát is.

Ja, és nagy hír: lesz lába a Horizon Worlds-ben az avataroknak...

Csak pár napja írtam arról, miért vagyok szkeptikus egyelőre a VR világával, és bármennyire is lenyűgöző ez az új szemüveg - cserébe jó drága, 1499,- USD - a tartalom területén nem várok áttörést. A bejelentett nagy újdonságok lényegében azt feltételezik, hogy a megszokott környezetünket lehetne átrakni a 3D világába. Ülhetünk íróasztaloknál vagy tárgyalóban, játszhatunk Microsoft játékokkal hatalmas monitoron, amit a szemüveg vetít elénk. Tehetjük azt, amit egyébként szemüveg nélkül is többé-kevésbé megtehetünk. Életszerűbb lesz az avatarunk? Oké, és? Ad ez többet, mint egy Zoom hívás?

Az egész koncepciót nem értem, és nem érzem benne azt az újdonságot, ami miatt majd rohanok venni egy ilyen szemüveget (miután van már egy régebbi modell). Pedig azt hiszem, ez lesz a jövő, illetve ez lesz a jövő egy fontos szelete. Mert maga a technológia lenyűgöző, a lehetőségek benne vannak. Egyelőre azt hiszem a kreativitás nem találkozott a pénzzel, miközben még mindig csak a tech demo szintjén járunk.

Pedig lehetne ezt az eszközt, de akár a Horizon Worlds-öt is számos hasznos dologra használni. A szemüvegben az egyértelmű élmény a látvány, annak az érzete, hogy ott vagy valahol, miközben a szobából sem mozdultál ki. Marketingesként nekem rögtön azok az élmények jutnak az eszembe, amikor körbejárok egy házat, egy helyet, egy múzeumot... ilyenek egyébként már most is elérhetőek. A gond az, hogy a tartalmak előállítása egyelőre drága. Egy jó, 3D-s 360 fokos kamera, ami ahhoz kell, hogy akár csak egy eseményről tudjon az ember tudósítani, milliós (sokmilliós) kiadás. Vagyis nincs a tömegeknek. Pedig szerintem tömeges tartalmak kellenek. Fejlesztő felületek, eszközök, építőkockák. Mindezek könnyen elérhetően, szinte ingyen. És akkor majd a kreativitás is megérkezik, meg majd megérkeznek azok a szolgáltatások, amikre jelenleg még gondolni sem tudunk.

Ezt kellene talán fejleszteni. Nem lábat egy virtuális karakternek.

(A képen a Meta Quest Pro. Forrás: Meta)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9117952516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása