Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Webáruház vagy vállalkozás?

Címkék: üzlet ebusiness webshop webáruház

2022.10.20. csütörtök 11:42 Konrad

business-g0c71e07e8_640.jpg

Ahhoz, hogy valaki vállalkozást indítson, legalább három dologhoz kell értenie: ahhoz a piachoz, ahol működni akar, ahhoz az értékesítési megoldáshoz, amit választ, és ahhoz, hogyan kell egy vállalkozást üzemeltetni. Mindhárom fontos.

Látom, amikor valaki kitalálja, webáruházat akar, és csak ennyit tud. Olyan is volt, aki megkérdezte, mit érdemes árusítani, mert akkor majd olyan webáruházat nyit. De a webáruház csak egy értékesítési csatorna, egy megoldás, nem maga a vállalkozás! Ahhoz, hogy ebből vállalkozás legyen, kellenek a termékek, és kell az a piacismeret is, ami nélkül nem fogunk tudni árazni, nem fogjuk ismerni a szezonalitást, az igényeket...

Marketingesként dolgozunk, azt vállaljuk, mégis rendszeresen kapunk olyan kérdéseket, amelyek már nem a marketinghez tartoznak, hanem a vállalkozás működtetéséhez. Bizonyos szintig igyekszünk válaszolni, én magam elég régen kezdtem a vállalkozói létet, így vannak tapasztalataim, de ezek olyan kérdések, amelyeket érdemes külön megtanulni. Hogyan működik az adózás, a könyvelés, az adminisztráció. Hogyan számolunk nyereségességet. Hogyan kell a működést finanszírozni. Milyen jogi elvárásoknak kell megfelelni. (Amúgy pont ilyeneket tanítottak a közgazdasági egyetemen is.)

Amiben már tudunk segíteni, az az árazás (ha kapunk elég információt), a termékek esetében javaslatok (ha már tudjuk a témakört), az értékesítési folyamat és természetesen a reklám. A reklámról sokat beszélünk, de az értékesítésről kevesebbet. Igaz, egy webáruház elkészítése ugye annak a megtervezésével kezdődik, és ebben szoktak segítséget is kérni, de tudjuk, ez csak az egyik eleme a folyamatnak: ha nincs jól kitalálva a beszerzés, raktározás, szállítás és így tovább, akkor lehet bármilyen jó egy felület, nem fog a cég működni.

Amikor tehát úgy döntesz, webáruházat fogsz csinálni, gondold végig mindezt, és ne webáruházban, hanem elsősorban vállalkozásban gondolkodj. Csak akkor fog működni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1817957992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása