Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Segítséggel könnyebb

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.10.24. hétfő 09:27 Konrad

problem-gf7eab1615_640.jpg

Most, hogy kezdünk belecsúszni a hidegbe, és ezzel együtt abba a félelembe, hogy majd csökken a vásárlóerő a megemelkedett energiaköltségek és az elszabadult infláció miatt, érdemes végiggondolni, milyen irányba kell mozdulni a marketingben is.

Az első és legfontosabb, amit elmondhatunk, az a marketing szükségessége. Természetesen lehet spórolni a marketing költségeken, sőt, sok esetben átmenetileg el is lehet hagyni a marketinget, de ez csak a rövidtávú túlélésben segít, már középtávon is nagy károkat okozhat. Ennek pedig két fontos oka van, és mindkettő a piaci versennyel kapcsolatos. Vagyis, ha a te terméked vagy szolgáltatásod versenyző piacon van, akkor ez rád is igaz.

Az egyik ok, ami miatt a marketinget nem szabad elengedni, az a vevők emlékezete. Mivel versenyhelyzet van, könnyen és hamar elfelejthetnek. Ez ellen csak valamilyen aktivitással tudsz tenni: legalább a közösségi média jelenlétre és az email marketingre szükséged lesz, de ha webáruházad van, akkor a hirdetéseket sem engedheted el, legalább célzottan és termékekre koncentrálva.

A másik ok a versenytársak. Versenyző piacon biztos lehetsz benne, hogy lesz olyan, aki meglépi még a költségesebb dolgokat is. Hirdetnek, akciókat szerveznek, árat engednek stb. Ez mind olyan lépés, amely a te pozíciódat gyengíti.

Persze a válságok általában egyfajta tisztítótűzként is működnek: a cégek egy része eltűnik. De amelyik megmarad, azok általában megerősödnek, és nemcsak megmaradnak a piacon, de olyan új tapasztalataik lesznek, amelyek majd segíthetik a jövőben az újabb válság túlélését.

Mi már elég sok válságot átéltünk, erről írtam korábban is. Látjuk, mi működhet és mennyiből. A mostani válság piacra gyakorolt hatása sem fog jelentősen eltérni a többitől, még akkor sem, ha az okok amúgy eltérőek.

Ha úgy érzed, bizonytalan vagy, nem tudod, merre lépj tovább, az természetes, A napi feladatok közben kevesebb idő marad átgondolni a stratégiai dolgokat. Érdemes ezért még akkor is segítséget kérni, ha most kicsit reménytelennek tűnik a helyzet - mert általában nem az. Egy jó vállalkozás nemcsak a növekvő piacon tud megmaradni, de más eszközökre, más üzenetekre lehet szüksége a továbblépéshez. Ebben tudunk neked segíteni. Keress bennünket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5617960660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása