Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mi lesz most?

Címkék: üzlet webshop webáruház

2022.11.03. csütörtök 10:50 Konrad

happy-birthday-ge6fc8ff01_640.jpg

A legtöbb gazdasági hír arról szól, mennyire romlik a gazdasági helyzet. Nőnek az energiaárak, nő az infláció, és ezzel párhuzamosan csökken az emberek pénze, emiatt csökken a vásárlóerő is. És bármilyen elemzést nézünk, ezt olvashatjuk. Én is ezekről írtam már, én se lógok ki a sorból, miért is tenném, látom ezt magam körül is.

Ennek viszont több olyan következménye is van és lesz, amire érdemes felkészülnünk. Az egyik következmény a fogyasztási hajlandóság: akiknek van pénzük, azok is inkább kicsit kivárnak, legalább azt megvárják, mennyi lesz az első komolyabb, őszi energiaszámla (fogyasztás). Emiatt arra számítok, hogy a korábbi évekhez képest kicsit később fog elindulni a karácsonyi szezon. Ehhez csak hozzáadódik, hogy sokan lesznek, akik majd a karácsony előtti év végi jutalmakból akarnak/tudnak vásárolni, és ez csak erősíti a későbbi vásárlást.

A másik következmény a kisebb kereskedő cégek hozzáállása. Sokan, akikkel beszéltem, félnek attól, mi lesz januártól. Mert a karácsonyt még csak-csak megfinanszírozzák a vevők, de ez a szokásosnál nagyobb csökkenést hozhat januártól. Emiatt én azt látom, sokkal óvatosabban készleteznek. Emiatt a nagykereskedők is óvatosabbak. És emiatt kialakulhat az a helyzet, hogy mire lesz a vevőknek némi pénzük, addigra elfogy az áru egy része. Kereslet lesz, de választék kevésbé.

A helyzet annyira bizonytalan, hogy nem lehet tudni, ténylegesen mi fog történni november-decemberben, de azt mindenki tudja, nem lesz szokványos karácsonyunk. Bár nem volt az a tavalyi és a tavaly előtti sem, az utolsó békeév 2019 volt...

A fentiek után érthető, miért nem tudok igazán jó tanácsokat adni, olyat, ami mindenkire igaz. Minden egyes kereskedőnek magának kell eldöntenie, hogy a rendelkezésre álló tőkéje, a várható forgalma és a vevőköre ismeretében mit lép. Az biztos, ez a karácsony nem fog menni rutinból...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4617969276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása