Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A párbeszéd

Címkék: blog közösség

2022.11.11. péntek 10:00 Konrad

feedback-g0111c239d_640.jpg

Tanítom is a közösségi média kapcsán, hogy mennyire fontos a párbeszéd, és nem győzöm elégszer elmondani ezt az ügyfeleimnek is. Mert ez az, amitől több tud lenni a közösségi média: a reakcióktól, az azonnali visszajelzésektől. És ennek kétoldalúnak is kell lennie: nem elég az, ha nekem mondják, fontos, hogy én is válaszoljak, reagáljak.

Sokféle közösségi média eszközt ismerünk, persze a többségnek a fő platform a Facebook, a fiatalabbaknak Instagram, TikTok - és sokan hajlamosak nem gondolni arra, hogy ez a blog is közösségi média eszköz. Sőt, sokáig a blogok voltak a legmeghatározóbb ilyen eszközök. Hiszen a blog esetében is lehet azonnal reagálni, megvan a visszajelzés lehetősége, és épülhet köré egy közösség is. Igaz, az rss-nek már leáldozott, és csak olyan öreg felhasználók használják, mint én, de ettől függetlenül kialakulnak a blogok követőbázisai is.

A fentiek után talán nem meglepő, hogy miért örülök annyira, hogy az utóbbi napokban két olyan visszajelzést is kaptam egy-egy bejegyzésemre, amelyre aztán válaszcikk született, és ezeknek itt is teret engedtem. Mert ez is a párbeszéd része, és ez is olyan elem, amiben például több tud lenni egy üzleti blog egy céges weboldalnál. A céges weboldalon nem jellemző, hogy külsősök írása megjelenjen, míg egy blogon ez minden további nélkül lehetséges.

Emlékeztetőül az írások:

Nun Monika írása a szövegírásról és a mobil vs. desktop kérdésről, amely erre a cikkemre reagált.

Máth András írása a nosztalgia marketingről, amely erre a cikkemre reagált.

Örülök ezeknek a cikkeknek, és remélem, lesz ilyen a jövőben is. A teret, a lehetőséget én szívesen adom. Veheted ezt felhívásnak is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8617963340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása