Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (591) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (394) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (250) közösségi média (30) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1345) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (20) szakcikk (6) szövegírás (44) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (418) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Változik a világ

Címkék: media YouTube TikTok

2022.12.05. hétfő 10:08 Konrad

social-distancing-g8353ce7c8_640.jpg

Elmúltam ötven éves. Amikor gyerek voltam, iskolatévé volt, és másfél tévécsatorna. Így a tudást, az engem érdeklő dolgokat olvasással tudtam megszerezni. Ki emlékszik még az Alfára? Amiben volt Asterix, persze, de azon kívül is sok érdekes cikk. Aztán már középiskolás voltam, amikor megjelent az amerikai Science magyar kiadása, és valódi tudományos cikkeket olvashattam - így ismerkedtem meg például az almaemberkékkel, vagyis a Mandelbrot halmazokkal, a fraktálokkal...

Azóta iszonyúan sokat változott a világ. Olyan 4-5 éve vettük észre, hogy a kisebbik lányom, aki állandóan YouTube videókat néz, elkezdett a csillagászatról beszélni. Mivel ez engem is érdeklő téma, így képben voltam, de csak érdekelt, ő miért tud ennyit a fekete lyukakról, honnan ismeri a Jupiter holdjait, és miért tudja, mi az a kvazár? Kiderült persze, hogy YouTube videókból: nemcsak gamer youtubereket néz, hanem olyanokat is, akik ezekről beszélnek. Tanítanak, érdekesen, már nem könyvből vagy újságból.

De változik a világ. Ami öt éve a YouTube volt, az most a TikTok. Mostanában a nagyobbik lányom küld olyan 30-90 másodperces videókat, ami tudományról szól, vagy éppen az aktuális hírekről. Vannak konkrétan tudományos influencerek, ez a lány például arról beszél, miért kell december 8-án felnéznünk az égre (ha nem lesz felhős). De vannak olyan csatornák is, amelyek ismert médiákhoz tartoznak. BBC News, CNN, Verge, és így tovább.

Tanulság? Pár év alatt újul meg mostanában a média világa. Aki nem képes követni a változásokat, menthetetlenül lemarad. Mi azért kezdtünk el TikTokkal foglalkozni idén, mert az a 2-3 év, amivel le vagyunk maradva az USA piactól, kb. jövőre ér utol minket: aki nem lesz fent a TikTok-on, az értékes közönséget fog elveszíteni. Nekünk 2023 a TikTok éve is lesz ezért.

Az a dinamikus változás, ami körülöttünk történik, egyben hatalmas kihívás is. Olyan kihívás, aminek megfelelni csak folyamatos tanulással lehet. De lehetőség is, hiszen aki hamar megtanulja használni az új dolgokat, önmagában ezzel piaci előnyre tesz szert. A lányom ma már úgy kér egy új fejhallgatót, hogy egy TikTok tesztet dob át róla. Én meg kikeresem, hol is kapható... Mert kell a többi csatorna is, nem állhatnak le azok se.

Jelen kell lenni, mindenhol. Vagy jelen lesz más - nélkülünk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9917994642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása