Szoktam hibázni, és néha egy-egy témában én is képes vagyok elkövetni a tudatlanság ostobaságát, amikor nagy lendülettel beszélek olyanról, aminek nem nézek eléggé utána. Igyekszem ezt elkerülni, de nem mindig sikerül. Szerencsére vannak ismerőseim, akik ilyenkor óvatosan jelzik, ezt így nem kellett…
Tudásmegosztás
Címkék: onlinemarketing
2022.05.19. csütörtök 09:21 Konrad
Magányos farkasnak nehéz lenni. Ha mindent te magad akarsz csinálni, akkor nem elég mindenhez érteni, de végtelen idővel is kell rendelkezned. Van persze előnye annak, amikor egyedül vagy: nem kell kiadni a munkát, nem kell ellenőrizni, egy csomó meeting, egyeztetés szükségtelenné válik. Persze ha…
Szólj hozzá!
Személyes interjúk
Címkék: stratégia
2022.05.18. szerda 08:47 Konrad
Egy komolyabb céges marketing stratégia elkészítéséhez sokféle adatot kell megkapnom. Ezek egy része konkrét számokat jelent: online adatok (weboldal, kampányok, közösségi média), pénzügyi adatok, értékesítési forgalom stb. Más része piaci információk, elérhető kutatások, illetve olyan adatok,…
Szólj hozzá!
Rövid táv vagy hosszú táv?
Címkék: onlinemarketing üzlet
2022.05.17. kedd 09:55 Konrad
Amikor egy cégnek készítjük az online kommunikációs feladatait, kezeljük a hirdetéseket, írjuk a posztokat, akkor nagyon a napi feladatokon van a hangsúly. A legtöbb kkv számára azok a dolgok fontosak, amik most vannak, amik most történnek. Az a bevétel a fontos, ami ebben a hónapban jön. És ez…
Szólj hozzá!
Jót üzensz?
Címkék: onlinemarketing üzlet
2022.05.16. hétfő 10:24 Konrad
A legtöbb új szolgáltatás úgy készül, hogy kipattan egy ötlet valaki fejéből, és ő vagy mások megvalósítják. (Van persze a szolgáltatásoknak egy széles köre, amikor egy létező igényt, problémát kell kielégíteni - most nem ezekről van szó.) De sok esetben előfordul, hogy nincs érdeklődés az elkészült…
Utolsó kommentek