Amikor írunk, fogalmazunk, akkor olyan szövegekből indulunk ki, amiket olvastunk, hallottunk, használunk nap mint nap. Mindenkinek megvannak a paneljei, azok az elemek, amik vissza-visszatérnek, amikből tudunk építkezni. Vannak olyan szavak, kifejezések, amelyek egy-egy embert is jellemeznek akár,…
Data Never Sleeps
Címkék: onlinemarketing
2022.09.22. csütörtök 10:17 Konrad
Majdnem hatmillió keresés a Google-ben, 231,4 millió email, 500 óra videó feltöltése - és mindezek egy perc alatt. A Domo tizedik éve készíti el azt az adatsort, amely megmutatja, mit teszünk egy perc alatt az interneten. Íme itt a legújabb Data Never Sleeps kutatás, most a tizedik alkalomra…
Szólj hozzá!
Pár gondolat a TikTok kapcsán
Címkék: video facebook YouTube TikTok
2022.09.21. szerda 10:14 Konrad
A TikTok szerepe elsősorban a fiatalok elérésben annyira nyilvánvaló, hogy lényegében kikerülhetetlen platformmá kezd válni. Azt látom, hogy sok cég még nem ébredt fel, mások már próbálkoznak, de csak kevesen vannak, akik merik és tudják is használni a TikTok-ot. Pedig a TikTok sem más, mint egy…
Szólj hozzá!
Ki hirdessen?
Címkék: google onlinemarketing kampány facebook
2022.09.20. kedd 09:42 Konrad
Tény, az automatizált hirdetéskiszolgáló rendszerek elterjedésével jelentősen demokratizálódott az online hirdetési piac. Mielőtt ennyire elterjedt volna a Google és a Facebook (illetve mára Meta) hirdetési rendszerek használata, az volt a gyakorlat, hogy minden egyes hirdetési megjelenést egyenként…
Szólj hozzá!
Pár gondolat a népszámlálásról
Címkék: onlinemarketing
2022.09.19. hétfő 10:14 Konrad
Idén ősszel október 1-től népszámlálás lesz. Mivel a népszámlálás egy olyan alapkutatás, ami tíz évente valósul meg, így ritkán beszélünk róla, bár az eredményeit mégis használjuk, akár napi szinten is. Érdemes szerintem egy kicsit körbejárni, nekünk, marketingeseknek miért érdekes ez. Amikor egy…
Utolsó kommentek