Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • ern0: Írj egy sztorit arról, hogy az online marketing vezető hogyan mentette meg a világot! "Az online ... (2022.12.12. 13:52) Mit mond a mesterséges intelligencia az online marketing trendekről?
  • Mesterséges Geci: @Konrad: nácikkal nem szoktam beszélgetni. ;) (ez a nyomorult orrba-szájba cigányozgat, zsidózga... (2022.11.27. 13:53) Hogyan válaszolj, ha beszólnak?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (4) ajánló (595) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1360) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (21) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (433) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Közösségi média használat az EU-ban

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2023.06.30. péntek 10:13 Konrad

europe-g23a1fd6d5_640.jpg

Szoktam mondani, tanítani is, hogy mindig meg kell ismerni azt a környezetet, ahol reklámozunk, nem indulhatunk ki csak a saját tapasztalatainkból. Fokozottan igaz ez, ha új piacra lépünk, legyen szó egy eddig ismeretlen szakterületről vagy akár egy új országról.

Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy máshol is az történik az interneten, mint nálunk, pedig ez nagyon nem igaz. Nemcsak a nyelv változik, ha egy szomszéd országba megyünk, hanem a felhasználói szokások is. A napi kampány gyakorlatban is látjuk ezeket a különbségeket, de a statisztikák is rámutatnak erre.

Tegnap jött szembe az EuroStat egyik adatsora az EU országok közösségi média használatáról, érdemes nézegetni egy kicsit. Azt mindig is tudtam, hogy nálunk nagyon sokan használják a közösségi médiát, de azért az talán meglepő lehet, hogy az első Dánia után mi vagyunk a másodikak. 

Így alakul az első három:

  • Dánia 84,73%
  • Magyarország 78,54%
  • Ciprus 77,91%

Ami engem még érdekelt, az a szomszédos (EU) országok. Ugye ez azért nagyon fontos, mert ezekbe az országokba nagyon könnyen lehet árut szállítani, vagyis ha valaki szeretne külföld felé terjeszkedni itthonról, általában errefelé próbálkozik. Íme:

  • Románia 69,01%
  • Szlovénia 63,04%
  • Ausztria 61,47%
  • Horvátország 60,14%
  • Szlovákia 57,68%

Ugye, mennyire más számok? És akkor nagyon meglepő még a sor vége, hiszen három olyan országról van szó, amelyek mind nagyon jelentős, hatalmas piacok:

  • Olaszország 53,19%
  • Németország 47,73%
  • Franciaország 44,46%

A fentieken kívül még két országot mutatnék meg, mindkettő olyan, amely gazdaságilag fontos partner lehet. Az egyik Lengyelország. Ott 60,61% használ közösségi médiát. A másik Hollandia, ahol viszont 74,09%.

Persze ezek csak számok, de azért jól rámutatnak arra, miért fontos megismerni egy-egy piacot, mielőtt elkezdenénk ott hirdetni. Például miközben Magyarországon a közösségi médián keresztül lényegében elérem a hazai fizetőképes kereslet 80%-at, addig ugyanez akár Németországban, akár Ausztriában már nem igaz.

És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy melyik országban hogyan oszlik meg ez a nézettség, vagyis mit használnak, hol vannak jelen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1218156630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása