Szeretem a kihívásokat, és szeretem, ha nem unalmas dolgokat csinálok. Követem a változásokat, és igyekszem mindent minél előbb kipróbálni. Ezt tettem már tavaly év végén a ChatGPT-vel is, és azt hiszem jól is jártam vele: azóta is használom, kisebb-nagyobb rendszerességgel.
Lassan, de biztosan keresem a helyét a napi munkában. Van, hogy napokig nincs rá szükségem, de aztán beesik valami, ami az AI-al egyszerűbb, gyorsabb, könnyebb... És egyre több ilyen van. A ChatGPT-t például használom egyszerű ötleteléshez, cikkíráshoz, de komolyabb feladatokhoz, pl. tervezéshez is. És megtanultam: önálló munkára lényegében alkalmatlan, de ha ügyesen irányítom, rengeteg időt spórol meg nekem. A kérdés csak az, hogyan.
Amikor felkérést kaptam a SimpleTrends konferenciára egy előadásra, azonnal tudtam, hogy valahogy beszélni akarok a Mesterséges Intelligenciáról. De miért ne kössem ezt össze a kedvenc témámmal, a marketing tervezéssel? Úgyis használtam már erre, és nem is rossz eredménnyel. Így jött az ötlet, legyen az előadás:
Marketing stratégia készítése mesterséges intelligenciával
De nemcsak egyszerű előadást akarok... hanem valami mást. Azt akarom, hogy ott helyben rakjunk össze egy stratégiát. De ehhez majd kell a közönség segítsége is. Mert abban nincs semmi extra, hogy egy előre elkészített brief-ből valamit csinálgatok. Nem, én ennél nagyobbat mertem álmodni: ott, helyben akarok kapni egy brief-et, és abból csináljunk valamit!
Mindezt 15 perc alatt, bevezetővel és konklúzióval. Őrültség, nem?
Ha érdekel, fog-e sikerülni, gyere el a konferenciára, és nézd meg az előadásomat is. Aztán majd utána leírom itt is, hogy éreztem magamat közben.
Találkozunk?
Utolsó kommentek