Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • gigabursch: Akkor szántsuk be a blog.hu-t...! :-) (2021.09.04. 18:42) Időrablók
  • evilwolf: Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-)) A zember... (2021.08.06. 17:46) Miben vagy más?
  • Pécsi bölcsész: @nemecsekerno_007: bocs, én a vevő lennék. mennék én többször is oda, ha más lenne a színvonal. od... (2021.07.22. 18:27) Majdnem
  • evilwolf: Ne aggódj, a tartalom túléli a szerzőjét. :-)) Ettől (is) lehet például halhatatlannak lenni. (2021.07.22. 09:03) Meddig él egy tartalom?
  • geegee: Ezt így komolyan, hogy Gyógy-ser-tár??Bróhaha, besz@rok... :-)))))) Ja, nemecsekernővel kár párbes... (2021.07.21. 10:40) Majdnem
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (242) közösségi média (16) kreatív (121) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1255) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (74) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (345) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Utolsó kommentek:

gigabursch 2021.09.04. 18:42:28

Akkor szántsuk be a blog.hu-t...!
:-)

Bejegyzés: Időrablók

evilwolf 2021.08.06. 17:46:16

Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-))
A zemberek többsége nem magának akar megfelelni, hanem másoknak (a többieknek) többnek látszódni, mint ami valójában.
Másoknak akarnak szebbek látszódni, okosak, aranyosnak, stb.
Ezt majomkodásnak szokták nevezni, amit azért nem szeretek, mert szegény majom csak magát adja. Azt sem szeretem, ha lóhoz hasonlítanak valakit.
Van egy szólásunk is ilyenre: A legnagyobb állat az ember!
De nézzük az üzleti célú túljátszást (majomkodást).
Túlöltözik magukat, túlhitelezik magukat egy újabb, nagyobb autóért, bemagolják az Idegen szavak és kifejezések szótárát, megilyenek.
Na, erre sohasem voltam képes. Alapból sem, és az ilyen típusú lényeket mindig kerültem.
Persze, a sors összehozott velük egyéb rendezvényeken, de ott is ki tudtam kerülni őket. Csak ott voltam abban a környezetben, s néztem a produkciójukat. Szánalmas előadások.
Tréningeken pont ezt a "majomkodást" tanítják azok, akik szintén abban a vígjátékban szerepelnek, amit antipéldaként kellene mutogatni.
Én abban vagyok "más", hogy merek az lenni, ami nem az elvárás.

Bejegyzés: Miben vagy más?

Pécsi bölcsész 2021.07.22. 18:27:35

@nemecsekerno_007: bocs, én a vevő lennék. mennék én többször is oda, ha más lenne a színvonal. oda viszem a pénzt, ahol többet kapok érte.

Bejegyzés: Majdnem

evilwolf 2021.07.22. 09:03:14

Ne aggódj, a tartalom túléli a szerzőjét. :-))
Ettől (is) lehet például halhatatlannak lenni.

Bejegyzés: Meddig él egy tartalom?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2021.07.21. 10:40:59

Ezt így komolyan, hogy Gyógy-ser-tár??Bróhaha, besz@rok...
:-))))))
Ja, nemecsekernővel kár párbeszélni, reménytelen eset.Nyilván a vevő a hibás, hogy aug végétől kezdve semmi nincs az ilyen vízpartokon.

Bejegyzés: Majdnem

nemecsekerno_007 2021.07.20. 17:47:08

@Semper Fidelis: Neked is ugyanazt tanácsolom. Okoskodás helyett költözz oda és fektess be pénzt. Mutasd meg ezeknek a vidéki suttyóknak, hogy kell ezt csinálni.

Bejegyzés: Majdnem

nemecsekerno_007 2021.07.20. 17:44:59

@Pécsi bölcsész: Költözz oda és csinálj vállalkozást. Mutasd meg nekik, hogy kell ezt, aztán majd 2 év múlva beszélünk.
Fektess be ott és ne rinyálj.

Bejegyzés: Majdnem

Semper Fidelis 2021.07.20. 12:47:19

@nemecsekerno_007: Ja, nyilván az én hibám, hogy nem fejlődik a színvonal. Biztos, ha többet járok és költök, akkor fejlődni fog.

Anyám borogass.

Bejegyzés: Majdnem

Billy Hill 2021.07.20. 11:19:37

@Pécsi bölcsész: "A Balatonnál is pl. augusztus 20 után game over." - Hát igen, közben észre kellene venni, hogy kb. egy hónappal eltolódott minden évszak, és szeptemberben simán lehet jó idő...

Bejegyzés: Majdnem

Pécsi bölcsész 2021.07.20. 10:45:04

@nemecsekerno_007: Ez nehogy már a vendég problémája legyen...
A balatonnál is pl. augusztus 20 után game over. Bezárnak mindent, holott még tombol az indián-nyár szeptember végéig.

Szerintem a szolgáltatóknak kellene kitalálni olyan attrakciókat, ami odavonzza az embereket a 4 hónapon túl is. A tisza-tó ideális erre, mert nem csak fürdeni lehet. Sok minden mást, de ne én adjak ötleteket...
Szóval nem sírni kellene, hanem beruházni.

Bejegyzés: Majdnem

nemecsekerno_007 2021.07.20. 09:05:24

@Semper Fidelis: Akkor járjatok többet és költsetek több pénzt akkor érdemes fejleszteni. De arra is gondolhatnál, hogy a 4 hónapos szezonon kívül is meg kéne élni az ott lakó embereknek. Ők se azért vannak, hogy a turisták olcsón szórakozhassanak 4 hónapig aztán a szezonon kívüli pusztulatot próbálják túlélni. Hasonló a helyzet a Balatonnál is és megy a rinya, hogy bedugult az M7-es és miért 1000 Ft egy lángos.

Bejegyzés: Majdnem

Semper Fidelis 2021.07.20. 08:38:31

A Tisza tónál pár éve pont ugyanezt éreztem. Ezek szerint azóta sem változott nagymértékben. Mintha nem akarna ott beindulni a szolgáltatási színvonal emelkedés, hanem stagnál.

Bejegyzés: Majdnem

evilwolf 2021.07.06. 15:34:33

Uborkaszezon van.
A sok uborka között megjelent egy rendkívül fontos hír is:
"Orbán Viktor megtekintette az országos aranytartalékot "
Most ért rá, meg sokan a nyárra figyelnek.
Ennek a cikknek a címe feltűnőbb és nyáriasabb, bulvárosabb lett volna, ha így jelenik meg:
ORBÁN VIKTOR SZEMET VETETT A NEMZETI ARANYRA!
És ezek után azon sem csodálkoznak, ha még ma este megjelenne a KÖZLÖNYBEN, hogy
Az az arany, amelyre ORBÁN VIKTOR szemet vetett, elveszítette közarany jellegét

Bejegyzés: Értelmetlen sajtóközlemények

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2021.07.01. 11:11:49

@evilwolf: azt írom le, ami eszembe jut, nem szoktam mérlegelni más szempontot. Amúgy igen, elég sokat.

Bejegyzés: A változás

evilwolf 2021.07.01. 11:10:45

Igazi marketingduma, neszesemmfogdmegjól. :DD
Szereztél már innen ügyfelet?

Bejegyzés: A változás

evilwolf 2021.07.01. 11:04:44

Amikor megjelent az első hír, hogy 4 mrd vesztesége lett a kokának, megnézte valaki a CC árfolyammozgását?
Én meg. Pár cent ingadozás volt, ami a szokásos.

Bejegyzés: Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2021.06.22. 15:23:01

Mondtam már és mondom n-szer:
Léhűt minden influencer!
Múltnak, jövőnek és mának
Jobb lenne, ha dolgoznának!

Bejegyzés: Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?

CoolKoon 2021.06.22. 14:30:24

"inkább a termékelhelyezés torkonlenyomós gyakorlatán finomítanak majd kicsit, és a jövőben okosabban oldják meg az ilyesmit." - Muhahaha, azt várhatjuk! Az online marketing se lett kevésbé idegesítő és úgy általában marék fos az adblocker pluginek hatására: ahelyett, hogy a hirdetők a minőségre törekedtek volna, inkább továbbra is megpróbálják erőből lenyomni ugyanazt a szart a látogatók torkán. Ami pedig a tartalmi részt illeti, gondolom, majd a Coca Cola is talál majd magának valamilyen amerikai vízforrást, amit ugyanolyan gusztustalanul kiszipolyozhat majd, mint ahogy azt a Nestlé tette, aztán majd reklámoztathatja Ronaldo-val a palackozott csapvizét.

Bejegyzés: Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2021.06.22. 14:07:27

@Androsz: igen, az influencer lehet jelző, de jelenleg a marketingben nem arra használják. És valahogy érdemes lenne megkülönböztetni az ismert emberrel folytatott marketinget és az influencer marketinget.
Márpedig a kettő között alapvető különbség, hogy kinek a csatornáját használjuk. Jelen esetben nem Ronaldo Insta csatornája az, ami a hatást kiváltotta, hanem Ronaldo olyan cselekedete, ami valamilyen "vásárolt" csatornán került a nézők elé. Ezért írtam, hogy nem igazi influencer, abban az értelemben, ahogy az influencer marketinget használjuk.

Bejegyzés: Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2021.06.22. 13:57:15

"akkor sem igazi influencer, ha vannak saját csatornái. Ráadásul jelen esetben nem a saját csatornáján történő aktivitás váltott ki hatást, hanem a hagyományos médiában jelent meg"

Épp ez az IGAZI influencer képessége. A kispályás senki saját videóit és "híreit" próbálja mindenki arcába tolni, azt remélve, hogy elegen fogják követni ahhoz, hogy kapjon a szponzortól egy új telefont, a legnagyobbak pedig, még ha közvetlenül nem is ebből élnek, csak csinálnak valamit, és a világ - a dolgot lelkesen körülugráló sajtónak és blogoknak hála - reagál rá. Befolyásoló, influenszer, ez nem csak egy foglalkozás lehet, hanem egy jelző. Attól függetlenül, hogy a tőzsdei megingás állítólag csak egy időbeli egybeesés volt egy másik, tényleges hatással bíró eseménnyel, napok óta ott van a hírek között ennek az elemzése, meg az elemzések elemzése. Ronaldo végül is szintén ebből él, ez a népszerűség teszi őt olyan eszetlen nagy pénzért eladhatóvá, csak neki nem kell, nem is elég ehhez félig meztelen szelfit kiszivárogtatni, neki ehhez meg kell dolgoznia, viszont a munka meg is térül, busásan. Ilyen az, aki nem influenszer akart lenni, hanem a képességei tették azzá. Ő a ritka kivétel.

Bejegyzés: Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?


süti beállítások módosítása