Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (359) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1143) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Utolsó kommentek:

Marika Szegedi · https://pallascommunication.hu/ 2019.09.20. 10:26:23

Érdemes egy pszichológusnál kezdeni, ha egyedül építkezel.
Ha családdal építkezel - főleg ha van feleség is -, akkor lényeges egy párterapeutához is bejelentkezni, még mielőtt egyáltalán a tervezőhöz bejelentkeztek. :)

Nagyon találó írás, egyébként még mindig ez a magyar realitás, de külföldön sem jobb ám a helyzet, mert ott is megvannak azok a - önbevallásuk alapján - polihisztorok, akiknek a szaktudás kisujjában van a weboldalkészítésről, a marketingről és mindenről IS! :D

Bejegyzés: "Az élethez nem kell más, / csak egy kis ész"

Punxsutawney Mormota 2019.01.23. 18:34:02

Meg akartam hirdetni egy fotózásról készült werkfilmet. Nem engedték, mert szerintük (az algoritmus szerint) túl sok volt a meztelen bőrfelület) Majd egy hétig tartott, míg levelekkel bombáztam őket, hogy nézzen már rá élő ember a videóra, és ne egy rohadt algoritmus minősítse "erkölcstelennek" a filmet... További probléma, a leggondosabb célzások ellenére is vannak olyan időszakok, amikor tömegével érünk el olyanokat, akiket amúgy rohadtul nem kellene elérni, mert közelében nincsenek a célcsoportomnak.

Bejegyzés: A Facebook markában

ClownPepito 2019.01.14. 19:04:36

Személyesen nem ismertem, bár volt egynéhány -nem éppen udvarias- levélváltásunk még a blogter.hu-n. A közelmúltban írtam Neki, meg Önnek is a blogter.hu megszűnésével kapcsolatban, hiszen -többek közt- pozitívan felidéztem annak kezdeti működését. (asztahuha.blog.hu/2018/10/23/szerte_nezett_s_nem_lele_bolgjat_e_hazaban) persze válaszok nem érkeztek, de ez manapság megszokott, mert nagy a para, hogy ki meg merről, meg kinek és satöbbi.
Szóval Prosperot nem ismertem, s bár nem igazán volt közös az értékrendünk, néha örültem, ha hozzászólt egy-egy szerény jegyzetemhez, hiszen nem voltam ott se csókos, a fővonalt ott is mások uralták.
Nyugodjon békében.

Bejegyzés: Nyugodj békében, Csaba!

tartalmasnok 2019.01.09. 17:24:08

tervezésről -elvégre év eleje van ...

Bejegyzés: Blogírási ez+az

Franciska Filep 2019.01.04. 23:06:23

Köszönöm,hogy kiállt mellette.
Filep Franciska

Bejegyzés: "javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"

Baranyai Zoltán · www.neonkult.hu 2018.11.15. 15:14:17

Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha csak szelfiket lőssz, meg hogy hol eszel, az is ide tartozik. Ha írni vagy beszélni tudsz, az kevesebbet számít.

Bejegyzés: Ki az influencer?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2018.09.24. 16:20:32

@szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Facebook eredetileg valóban közösségi hálónak készült, de ahogy az emberek használják, úgy szépen lassan portállá vált. Nem ez volt a cél, de a felhasználók azzá tették. Az rss jó, de mindig is nagyon kevesen használták sajnos. A Facebook miatt még kevesebben... Az pedig, hogy a Facebook bárkinek a tudatosan emberbutító eszköze lenne, olyan szintű összeesküvés, ami szerintem komolyan nem vehető.

Bejegyzés: Facebook - a te bulvárod

szepipiktor 2018.09.24. 13:58:15

A facebook nem portál.
Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki csak ragasztgatja ki a saját baromságait, a tegnapi ragasztás mára már nem látható... Ostobaság erre az eredetileg egy civil közösségi hálóra az üzletet ráerőszakolni.
Gondolkodó emberek soha fel sem léptek erre a marhaságra, mert ez csak divat és PR, semmi egyéb.
Ha érdekelnek információk, akkor arra ott az RSS, és az legalább eredeti forrásból adják az infókat.
A bulvárimádók és a panellakók tere csak ez a marhaság. A globális fogyassz!!! propaganda aktuális emberbutító eszköze az egész.

Bejegyzés: Facebook - a te bulvárod

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2018.09.24. 05:56:46

Engem nem tud a FB sarokba szorítani.

A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, így mindent mutat aztán. Plusz feltettem a FBP alkalmazást, mely nem engedi, hogy a FB algoritmusa szerkessze a hírfolyamot.

Bejegyzés: Facebook - a te bulvárod

Szuttty 2018.07.21. 16:49:31

Hali!

Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmutatót. Tudom, ez itt nem a reklám helye, de a net túlságosan tele van már anyaggal, és nehéz kiválogatni abból az érdemlegest. Milyen tanfolyamot, irodalmat, vagy igazából bármit tudnátok ajánlani, amivel már lehetne mit kezdeni, alaptudást felépíteni?

Előre is köszi a mindent! :-)

Üdv

Bejegyzés: Hogyan mondjam el neked...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2018.05.23. 11:35:07

@kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipari cég is kezel személyes adatokat, pl. a dolgozók adatait, vagy a korábban munkára jelentkezők adatait. A GDPR ugye ezek kezeléséről is szól. Szerintem amúgy a nem marketinges, nem webes területen pont elég jól érthetőek az elvárások. Nagyobb bajom nekem a weboldallal kapcsolatos nem egyértelmű vagy éppen piacromboló szabályokkal van, lásd checkbox hegyek vagy éppen a remarketing kérdése.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2018.05.23. 11:27:25

@Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gondolj bele, hogy egy vidéki vasiparban dolgozó cégnek ez mennyire hiányzott mint teendő, szembe állítva azzal, hogy milyen veszélye, hozadéka van annak, amit elvárnak tőle. Csak remélni tudom, hogy ezt azért a végrehajtási rendeletben ésszerűen fogják szabályozni.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2018.05.23. 11:24:46

@kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szerintem most az EU egyszerűen csak előbb lépett.
A KKV-k kezelésével csak részben értek egyet. Van olyan kkv partnerünk, amelyik több százezer, akár milliós elemszámú adatbázissal rendelkezik.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2018.05.23. 11:13:51

Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :)

A legnagyobb gond azzal van, hogy az EU versenyképtelenségét erősíti. Érthető persze a szándék, de teljesen életszerűtlen ugyanolyan szabályokat betartatni egy KKV-val, aki max néhány száz ember adatát kezeli, akik egyébként az ügyfelei, mint nagy cégekkel, akik százezres, milliós adatbázisokon ülnek, és valóban komoly károkat okozhatnak kikerült adatokkal. Egyszerűen aránytalan.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Nameste 2018.05.22. 16:46:39

@hullajelölt88: Nem, egyáltalán nem ez a kiindulópont, de ez elvi kérdés. De fontos része az adatvédelmi incidens elkerülése is. A szolgáltatónak minden tőle elvárhatót el kell követnie, hogy az adatvédelmi incidens ne forduljon elő. De nem várható el tőle olyan ami túlzott erőfeszítést igényel (erről sokáig lehetne beszélni). Ez ködös, de itt lép életbe a bírói mérlegelés. Ha feltörik a rendszereidet nem feltétlenül vagy büntethető, de elhallgatni nem hallgathatod el, be kell jelenteni. Sőt akkor sem vagy büntethető, ha feltörik és nem jelented be. Azt feltételezve hogy nincs is róla tudomásod.

De még egyszer az említett kérdésre. TŐLED mint szolgáltató nem szivároghat ki személyes adat, mert nem férsz hozzá! Az ISP-nek kell megbizonyosodni arról, hogy a tőle elvárható módon gondoskodott a rendszerei védelméről. Nem tőled fog kiszivárogni a személyes adat hanem tőle. Ebben a viszonylatban te nem vagy adatkezelő, sem feldolgozó.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

2018.05.22. 16:38:48

@Nameste: ha jól rémlik, az egész onnan indult, hogy illegális hozzáférések miatt kiszivárgó adatok... Különben mi értelme lenne előírni pl. az ilyen adatok titkosított tárolását?

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Nameste 2018.05.22. 16:31:27

@hullajelölt88: Ebben igazad van de az ISP tudja össze kötni nem te. Tehát nem te kezeled a személyes adatot hanem ő. Neked ezért ezzel nem kell vele foglalkozni, mert nem férsz hozzá. Most illegális módszerekről ne beszéljünk. Neki kell megbizonyosodni arról, hogy mindent elkövetett a tőle elvárható módon, hogy biztonságosan kezelje ezt az adatot.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

2018.05.22. 16:20:14

@Nameste: amennyire én tudom, akkor személyes adat, ha van valaki, aki össze tudja kötni a címet és a tulajdonost. Márpedig ha más nem is, az ISP mindenképp meg tudja tenni.
A rendszám is személyes adatnak számít, holott a gazdáján kívül relative szűk kör tudja, hogy valójában kié.

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti

Nameste 2018.05.22. 15:37:52

Abban az esetben személyes adat, ha meg tudod mondani hogy ki volt az. Szerintem nem. Így nem kell vele foglalkozni. Csak az internetszolgáltató fogja tudni megmondani hogy pontosan hova tartozik az IP, így ebben a viszonylatban nem te vagy az adatkezelő. But, correct me if i'm wrong

Bejegyzés: A Nagy GDPR Hiszti