Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A blog hatása az üzleti életre - előadás ajánló

Címkék: blog web2 ajánló blogring blogmarketing business blog web2 symposium

2006.05.18. csütörtök 19:45 Konrad

Tehát Web 2.0 konferencia. Felkértek, tartsak egy 20 perces előadást a blog üzleti életre gyakorolt hatásáról. És kértek egy rövid összefoglalót is, íme:

  • Lehet-e, kell-e (üzleti értelemben) komolyan venni a blogokat?
  • Érdemes-e egy cégnek saját blogot indítania?
  • Ha igen, akkor hogyan?
  • Jobb-e a blog, mint a rendszeresen frissülő céges weboldal?
  • Foglalkozzunk-e a cégünkről szóló blogbejegyzésekkel?
  • Hogyan kapcsolódhat be céges blogunk a blogszférába?
  • Használhatjuk-e a saját és a nem saját blogokat a marketingkommunikációban és a PR-ban?
  • Mik a külföldi tapasztalatok az üzleti blogolásban: mi működik és mi nem?
  • Van-e hazai üzleti blogolás?
  • Mi várható a jövőben, kell-e hosszabb távon is számolni a blogok hatásával?

A fenti kérdések az elmúlt néhány hónapban egyre sűrűbben elhangzanak, ha a blogok egy-egy üzleti megbeszélésen szóba kerülnek. A téma egyre inkább kikerülhetetlenné válik, valamilyen módon előbb-utóbb minden olyan cégnek ki kell dolgozniai a blogokkal kapcsolatos stratégiáját, amelyik komolyan jelen akar lenni az interneten.

Az előadásban a válaszokon túl olyan gondolatébresztő, vitaindító témákat is igyekszem felvetni, amelyek segíthetnek elindulni azon az úton, amely során az üzleti blogok a vállalati kommunikáció szerves és kikerülhetetlen részévé válnak.

Idáig a vázlat. És akár már most is elkezdhetünk beszélgetni a fentiekről!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr679533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xnews · http://xnews.blogter.hu 2006.05.19. 10:05:33

Még két dolog jutott eszembe.

a prológus résznél:
1. mi is a blog definiciója a magán- és az üzleti értelemben?

vhol később:
2. Hogyan működtessük hatékonyan a vállalati blogunkat?/Mi kell egy vállalti blog működtetéséhez (erőforrások, dedikált emberek stb.)?

Habencius Istvan · http://www.apronet.com/ 2006.05.19. 10:55:47

Igen xnewsnak igaza van, szerintem is fontosabb kerdes az, hogy hogyan lehet eloallitani, mint az, hogy mennyire szep, jo es hasznos. Gyorsan elfogadhato a kulfoldi sikerpeldakat nezve, hogy jo dolog az uzleti blog, de az elso kerdes ugyis az lesz, hogy kinek a nyakaba rakhatom :), hogyan integralhato az uzleti blog a szervezeti mukodesbe, milyen plusz eroforrasokat igenyel, egyaltalan kinek kellene irnia, pr, marketing, kommunikacios osztaly? Erdekes kerdes lehet az is, hogy a blogon keresztul kommunikalt informaciokat a sajto hitelesnek tekinti-e es ez hogyan illesztheto be a ceg kulso kommunikaciojaba. Gyakorlatilag a blog ujrairhatja a teljes kulso komminkacio szabalyait.

20 perc nem sok, de talan erdemes egy-ket mondatot ejteni a belso vallalati blogokrol mint kozosseg epito lehetoseg es egyben a kulso, uzleti blog informacio forrasa. Persze egy hat fos cegnel ez erdektelen lehet :)

Habencius Istvan · http://www.apronet.com/ 2006.05.19. 11:00:57

jaj, azt kihagytam, hogy oke, megvan minden ami kell, emberek, tema, strategia, de marad egy fontos kerdes (es ez a "Ha igen, akkor hogyan?" temakorbe tartozik).

blogsiteokon jelenjen-e meg az uzetli blogom, vagy a sajat oldalamon?

tutticeg.com/blog/ vagy tutticeg.blog.hu es itt talan meg lehet erteni, hogy az uzleti blog mitol marketing eszkoz, miert fogjak olvasni vadidegen emberek (tagek), miert lesz rajta tobb talalat egy het alatt, mint a cegesweblapon egy ev alatt.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.19. 14:19:02

Köszi, jó ötleteket adtok. Sajnos a 20 perc tényleg nem sok idő, de pont az a jó benne, hogy emiatt nagyon át kell gondolni a dolgokat.
Most úgy látom, hogy az elején felvetem a kérdéseket, és egy-kettő fontosra fogok csak koncentrálni a válaszoknál - de még lehet, a végén mégis máshogy lesz :-)
Van még egy bő hetem rá...

sanna · http://hattori.newsvine.com/ 2006.05.19. 18:57:24

"Mik a külföldi tapasztalatok?"
-itt szerintem feltétlenül kéne egy-két jó külföldi példa nagy nevekkel (walmart, mcdonalds), akár indításként is egy sztorival
-cég: külön a vállalati, egyre inkább intranetes, óvatosan nyilvánosságba lépő blogokról (www.businessweek.com) (The Inside Story on Company Blogs) ill. (www.corporateblogging.info/) külön a KKV-s lehetőségekről.
"ha igen akkor hogyan" és miért? (láthatóság, bizalomépítés, márkatudatosság)
egy rövid swot-analízis sokat segíthet a felépítésben ill. a várható kérdések megválaszolásában.
A webes napló meg énblogos béndzsa kategóriák helyett, jó lenne inkább arra rámenni, hogy tkp. ez egy honlap csak: egyszerű, mint az e-mail, gyorsan és rendszeresen frissíthető, és semmilyen html, webizé nem kell hozzá.
A hogyan kapcsolódhat kérdéshez pedig: ha holnaptól már belevágna, akkor most melyik magyar céghez/ blogtanácsadóhoz fordulhat, vagyis ki segít megérteni/ sínre tenni?
Sok sikert. :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.20. 10:33:33

Anna, köszi.

Most ott tartok, hogy vagy kérek még legalább plusz 30 percet, vagy erőssen szelektálok...

Habencius Istvan · http://www.apronet.com/ 2006.05.20. 13:28:54

Konrad: arra gondolok, hogy megse inditok ceges/uzleti blogot ;) a vegen meg ki kell rugnom magam uzleti okokra hivatkozva :) Elkepeszto mennyire amerikalizalodunk.

Legkozelebb arra ebredek, hogy a konkurencia a kedvenc blogomrol meriti az otleteit :D

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.20. 17:42:51

István, ez ilyen műfaj :-)
Ja, és egy óvatos megjegyzés: mintha a címlapotokon a kereső link balra fent a hirdetés feladásra mutatna...
És Opera alatt a hirdetés kitakarja a logó alját.


süti beállítások módosítása