Lassan meglesznek a hazai reklámköltési adatok, de addig is egy kis csemege: néhány adatot a cseh piacról, íme: Reklámtorta, Csehország, 2009 - 1 korona kb. 10 Ft Média típusReklámköltés, koronaArányTV 28 401 205 993 Kč 43,0%Print 23 692 126 874…
Cseh adatok, 2009
Címkék: onlinemarketing üzlet
2010.02.26. péntek 19:49 Konrad
5 komment
Make love, IKEA!
Címkék: onlinemarketing
2010.02.25. csütörtök 22:13 Konrad
Igen, persze, a reklámok egy jelentős része utalgat a szexualitásra. Férfiak, nők, direkt félreérthető helyzetek, néha egészen frivol képek - és innen minden a néző fantáziájára van bízva. De az IKEA most nem aprózta el. Nem célozgat, megmondja kerek perec: gyerünk baszni!…
12 komment
Ablakon kidobott pénz
Címkék: hiba üzlet ebusiness
2010.02.24. szerda 01:07 Konrad
Folyamatosan megy az ötletelés, miből lehet pénzt csinálni az interneten, miből lesz pénze a tartalomszolgáltatóknak a hirdetések mellett.Az egyik válasz ugye az integráció az online boltokkal. Ennek megfelelően a hazai vezető mamutok mind rendelkeznek valamilyen áruházzal, és…
16 komment
Legyen a kicsiknek is jó!
Címkék: onlinemarketing üzlet
2010.02.23. kedd 23:18 Konrad
Ha valaki megnézi, hány cég vagy idehaza, akkor látni fogja: a legtöbb vállalkozás egészen kicsi. Néhány fős. Ha idevesszük az egyéni vállalkozókat is, akkor már láthatjuk, miért is ennyire kecsegtető piac a kisvállalkozói szektor: iszonyú sok a fóka.Persze rengeteg az…
13 komment
Durrbele!
Címkék: onlinemarketing
2010.02.23. kedd 00:28 Konrad
A marketing tervezés alapja, hogy olyan eszközöket használunk, amelyek az üzleti céljaink eléréséhez kellően hatékonyak. Vagyis eldöntjük, mi a célunk, kiválasztjuk a célcsoportunk, tervezünk egy stratégiát - és ezekhez fogjuk kiválasztani az eszközöket. Ha nem így…
Utolsó kommentek