Alapvetően mindegy is, melyik cég promóciójáról van szó, minden esetre fennakadt a szemem egy mondaton a kiadott sajtóközleményben: célja a kampánnyal a rajongói bázis növelése, brandépítés és eladásösztönzés Ez egy Facebookon megvalósuló kampány, innen a rajongói…
Mákos pörkölt
Címkék: onlinemarketing kampány facebook
2012.10.05. péntek 00:44 Konrad
Szólj hozzá!
Elfogyott a kolduskenyér is
Címkék: google üzlet
2012.10.02. kedd 23:38 Konrad
A Google AdWords hirdetési kupon - ugye az, amelyik úgy működött, hogy ingyen adott 15 ezer forint keretet - volt a mikrovállalkozások kolduskenyere. Számos olyan megkeresésünk volt, hogy költsük el ezt a kupont - amúgy nem akarnak hirdetni. Hát kiváló. De úgy tűnik, ezt a Google…
14 komment
Mérni jó!
Címkék: üzlet
2012.10.02. kedd 00:23 Konrad
A közösségi médiában történő marketinges munkát is mérni kell. Mindenféle okos és ügyes mérőszámok és módszerek vannak arra, hogy nyomon tudjuk követni az eseményeket. Ezek egyike az általam is ismert (és néha használt) Brandmonitor, aminek ugye különlegessége a hazai…
Utolsó kommentek