Ha van valami, amit megtanított a sok év online marketinges munka, az a tesztelés szükségszerűsége. Nincs olyan feladat, nincs olyan fejlesztés, nincs olyan kampány, nincs olyan tömeges email kiküldés, amit ne lehetne, sőt, ne kellene tesztelni. Alapvetően két területe van a tesztelésnek: az egyik…
Tesztelni kell
Címkék: onlinemarketing kampány weboldal
2020.10.30. péntek 08:54 Konrad
Szólj hozzá!
Árverseny?
Címkék: üzlet stratégia
2020.10.29. csütörtök 09:34 Konrad
Itt az év vége, mindenki nagy forgalmat akar csinálni, és ezért majdnem mindenre képes. Az egyik eszköz, amivel ilyenkor a cégek élnek, az az árverseny: megpróbálják mindenkinél olcsóbban adni a termékeiket, így csábítva magukhoz a vevőket. Erre számos lehetőségük is van, hiszen novemberben jön a…
Szólj hozzá!
Együtt leszünk
Címkék: közösség facebook közösségi média
2020.10.28. szerda 09:51 Konrad
A közösségi média legnagyobb hazugsága a neve. Az a feltételezés, hogy attól, hogy ugyanazt a szolgáltatást használjuk, már egy közösségben vagyunk. Az a feltételezés, hogy attól, hogy készítettünk egy céges profilt, és azt elkezdik emberek követni, már közösséget építettünk. Az a feltételezés, hogy…
Szólj hozzá!
Facebook, te csodás?!
Címkék: facebook
2020.10.27. kedd 09:19 Konrad
Soha nem állítottam, hogy szeretem a Facebook-ot. Órákig lehetne arról beszélni, milyen negatív hatása van egyes emberek életére és a világra is - majd ezeket az állításokat lehetne árnyalni és cáfolni. (Ugyanitt megjegyzem: meg kellene már végre néznem a Netflixen a Social Dilemma-t, de egyszerűen…
Szólj hozzá!
Provokátorok
Címkék: közösség facebook közösségi média
2020.10.26. hétfő 08:19 Konrad
Sajnálom kicsit, hogy a provokálás szó negatív jelentésű. Sajnálom, mert egyszerűen használható és kifejező. Az eredeti jelentése párbajra hívás volt, majd egy kicsit átment a kémtörténetek világába, és a diktatórikus rendszerekben pedig a besúgók egyik eszköze lett. Számomra a provokálásnak az a…
Utolsó kommentek