Minden kampányt mérni kell. Az online kampányok eredményének a mérése elvben egyszerű: nézzük meg, a célok mennyiben teljesülnek. Konverziónak nevezzük, ha megtörtént a célteljesülés, és minél több konverziónk van, annál jobban teljesül a cél (meg persze nem mindegy, mennyi is ennek a költsége). A…
Amikor a konverzió későn érkezik
Címkék: onlinemarketing kampány
2020.11.13. péntek 11:18 Konrad
Szólj hozzá!
Az "ingyen" ígérete
Címkék: üzlet
2020.11.12. csütörtök 11:08 Konrad
Sokan talán már nem is emlékszenek rá, de amikor az internetes kommunikáció elindult, akkor két olyan ígérete volt ennek a megoldásnak, amely könnyen elkápráztatta az embereket. Az egyik a nemzetköziség (amit felraksz a webre, az az egész világon elérhető), a másik pedig az, hogy mindezt megkapod…
6 komment
Telex.hu - van remény?
Címkék: index tartalom üzlet telex.hu
2020.11.11. szerda 09:40 Konrad
Az elmúlt bő tíz évben nagyon sok olyan tartalomszolgáltatás indult, amely független volt a piacon jelenlévő kiadóktól, és nem kisebb babérokra tört, mint bekerülni a top 5 leglátogatottabb oldal közé. Nagyon szép reményei voltak Zoom.hu-nak, előtte a VS.hu-nak is, hogy csak a két talán…
Szólj hozzá!
Ami biztos az a bizonytalanság
Címkék: onlinemarketing üzlet
2020.11.10. kedd 08:43 Konrad
Hétfőn megkaptuk az új bejelentést a vírushelyzet miatti szigorításokról, csak sajnos sok benne a bizonytalanság. Sok olyan terület van, amit érint az új rendelkezés, és egyértelműen tudható, hogyan, és van néhány terület, ahol viszont majd csak a végleges rendeletek fogják megmondani, ténylegesen…
Szólj hozzá!
Ne hazudj!
Címkék: közösség üzlet
2020.11.09. hétfő 08:52 Konrad
Az interneten nagyon könnyű hazudni. Csinálhatunk profilt más nevében, állíthatunk olyat, aminek köze sincs a valósághoz, vagy egyszerűen csak élhetünk azzal a megoldással, hogy nem fejtjük ki a valóság minden részletét - azaz elhallgatunk néhány fontos tényt, adatot. A hazugsággal szinte naponta…
Utolsó kommentek