Ha a kattintás alapú (ppc) hirdetéseket tanítom, akkor az automatizált rendszerek között mindig felsorolom azokat, amik idehaza is használhatóak: a Google AdWords-öt, a Facebook-ot és az ETARGET-et. Ezek közül az AdWords és az ETARGET "magyar kompatibilis": olyan számlát adnak, amit a legkonzervatívabb könyvelő is elfogad, és van mód utalással történő fizetésre. Ezzel szemben a Facebook megoldása úgy a számlában mint a fizetési módban (csak bankkártya) sokak számára jelent megugorhatatlan akadályt.
Épp ezért kaptam fel a fejem arra a minuszos hírre, amibe belebotlottam: mostantól Csehországban az ETARGET rendszerén keresztül lehet Facebook hirdetéseket elhelyezni! Vagyis az ETARGET-en futó kampányokat ki lehet "terjeszteni" a Facebook-ra, természetesen olyan módon, hogy a célzásokat is beállíthatjuk!
Ez azt hiszem elég érdekes hír, és még érdekesebb lesz, ha nemcsak a cseheknél, hanem nálunk is bevezetik. Lehet, be fog csábítani pár olyan céget, akik eddig nem merték vagy akarták kipróbálni a Facebook-ot. Én a magarm részéről jó ötletnek tartom, kíváncsi leszek, bevezetik-e, és ha igen, mennyire fog bejönni.
Utolsó kommentek