Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A szex és a látogatottság

Címkék: onlinemarketing érdekes tartalom

2006.02.17. péntek 13:17 Konrad

Naná, hogy a szex az egyik legnépszerűbb téma a neten, még akkor is, ha nem szívesen beszélünk róla! Ennek talán az az egyik oka, hogy megpróbálták évekig az internetet olyan helyként feltüntetni, ahol csak lopott programok és szexuális tartalom van. Szerencsére ezen már túl vagyunk.

De a szex továbbra is népszerű, és látogatottságot hoz. Oly annyira, hogy az új technológiák megjelenésének általában a szexuális tartralom ad lendületet: emelt díjas sms, video chat, fizetős wap tartalmak - hogy csak az utóbbi pár év látványosabb dolgait említsem.

A direkt szexuális tartalom, bármennyire látogatott, nem túl népszerű a nagy hirdetők körében, ami érthető is, hiszen félnek attól, hogy emiatt sokat esne az elfogadottságuk.

Így aztán megjelentek a szexualitásra épülő, de nem direkt szex tartalmak. Ezek két csoportra oszthatók: a felnőtt tartalmak becsomagolására és a szex, mint hívószó alkalmazására.

A szex becsomagolása nem tűnik túl nagy mutatványnak, mégis kevés ilyen oldal van. Kettő olyat tudok említeni a hazai piacon, ami a hirdetők számára is népszerű. Az első a Mellesleg, amely folyamatos tartalom bővüléssel egyre mélyebbre dugta el a 18+ -os tartalmait. A másik pedig a Blikk erotika rovata, ami a print újság jó bulvár szokásait követve a neten is megjelent. Ugyanitt még a Buliblikk is erotikus tartalommal (is) bír.

A szex, mint hívószó alkalmazása már sokkal agyafurtabb megoldás, és naponta találkozunk vele. Ez a szexuális témák, szexualitáshoz kötődő szavak, kifejezések, képek alkalmazása elsősorban bulvár jellegű hírekben. Ennek nagy tudora a vállaltan bulvár site-ok mellett (Pl. Axel.hu, RTL Klub) az Index.hu, ahol nemcsak előszeretettel alkalmaznak kihívó címeket (Pl. Zsadon tényleg semmiről nem szóló cikke a, A nagy büdös semmi - Se pina, se fasz, se Gyurcsány, se Orbán és társai.)

És ezek a címek el is érik a hatásukat: kimutathatóan többen olvasnak el egy hírt, ha a címben vagy az ajánlóban szexre utaló dolog van, és ha valami frivol kép is kerül az ajánló mellé, az már tiszta aranybánya.

Hogy jó-e ez nekünk? Uj Péter az Internet Hungary-n 2004-ben utalt arra, el kell fogadnunk, hogy a bulvárosodás együtt jár az olvasottsággal. A legnagyobb példányszámú napilap a Blikk. És bár a neten még ez a tendencia nem látványos, de ne legyenek kétségeink: ha mérnénk az összes szexet tartalmazó oldalt, és besorolnánk azokat is a bulvár tartalmak közé, akkor itt is ez a műfaj nyerne. 

Ezzel pedig érdemes számolnunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr885034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xnews 2006.02.17. 14:50:37

végre! végre! végre!
ezek szerint nem vagyok ezzel a dologgal egyedül. igenis nagyon erős értéke van ezeknek a site-oknak, kár, h idehaza a piac teljesen más irányba tolódott el és mind a content-et, mind a hozzá kapcsolható célcsoportot lenézik. de mit varjunk: ha maga a szakma sem alakult ki ezen a területen, ha nincs kultúrája az iparágnak, ha nincsenek megfelelő webmaster resource-ok magyarul, ha nincs benne biznisz - nem lesz belőle média sem.

nem véletlen az, h teljesen külön álló iparág az adult biznisz tőlünk mind nyugatabbra, mind keletebbre.


süti beállítások módosítása