Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Féltem a Blogtert

Címkék: blog web2 közösség üzlet [origo]

2006.06.19. hétfő 12:34 Konrad

Féltem, mert olyan partnert talált magának, amelyik szinte direkt nem akarja érteni a blogokat. Már a Web 2.0 Symposiumon is kiderült, hogy az [origo]-nak valahogy nem szívügye ez a blogolásos dolog.

Féltem a Blogtert, hogy alkalmazkodni fog, és rövidtávú előnyöket próbál majd kovácsolni az együttműködésből úgy, hogy átveszi azt a fajta tömegben gondolkodást, ami az [origo]-t és az egész T-Birodalmat jellemzi.

Ugyanakkor kapott a Blogter egy lehetőséget is, hogy ő változtassa meg a T-Dinoszauruszt. Hogy kigyomlálja először a cikkekből, majd a fejekből is azt a fajta gondolkodást, hogy a tájékoztatás, hírcsinálás egyoldalú folyamat, és a blogok és egyéb közösségi hálózatok csak befektetésre használható szükséges rosszak.

És akkor talán nem lesz olyan butaság leírva egy Blogterről szóló cikkben, mint az alábbi:

Stratégiai megállapodást kötött a Blogter nevű internetes naplószolgáltatót üzemeltető céggel az [origo]-t is kiadó T-Online Magyarország. Az együttműködés keretében Blogter.hu szolgáltatja majd technológiai hátteret azoknak az internetes naplóknak, melyek a későbbiekben az [origo]-n, a T-Online.hu-n, vagy a társaság portfóliójába tartozó, tinédzsereket célzó G-Portálon fognak megjelenni.

Közben persze azt is hallani, hogy a napokban elindul az [origo]-n a közvetlen cikk-kommentezés, ahogy az pl. az Sg.hu-n vagy az a5-ön működik. Nem tudom, mi igaz ebből, és ha igaz, milyen szerepet kap e mellett a blogolás magentáéknál, mindenesetre érdekes lesz figyelni a Web 1.0 és a Web 2.0 együttélését.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1510545

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: kobak pont org 2006.06.19. 14:32:47

mai események (book.mark.hu, t-blogter)Most nem arra gondolok, hogy egy éve ilyenkor már halálra izgultam magam a másnapi államvizsga miatt, hanem arra, hogy megjelent a magyar del.icio.us “klón”, a book.mark.hu. Egyelőre nem sokan használják/…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvantum 2006.06.19. 13:32:48

én is féltem

no meg magamat is: nemrég költöztem a blogterre; megint szedhetem a sátorfámat?

doransky · http://doransky.hu 2006.06.19. 14:07:24

Ne félts minket. Nagy szabadságot kaptunk és nem kell senkinek behódolnunk. A blogszolgáltatás a maga útján halad tovább, ahogy eddig is, ezután is támogatni fogjuk azokat a tartalmakat, amik eddig máshol nem jelentek meg.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.19. 15:02:13

doransky: a szabadság jó dolog, kérdés, mennyire sikerül élni vele. Azért én fenntartom, amit írtam,és majd októberben térjünk vissza rá :-)

doransky · http://doransky.hu 2006.06.19. 16:14:02

Oké. Akkor októberben. :) Abban igazad van, hogy önmagában a szabadság nem sokat ér. Én szeretném, ha a Blogtér haladna tovább azon az úton, amit 9 hónapja tűztünk ki magunk elé. Ha így lesz, nem sokat kell félni.

négerbirka · http://negerbirka.blogter.hu 2006.06.19. 19:49:29

"nem kell senkinek behódolnunk"

hát nehéz is lenne az eddigieknél is benyalósabb cikkeket közölni a matávról a blogteren, az biztos.

prospero 2006.06.19. 21:54:34

mi nem szégyeljük, ha örülünk a sikernek, sőt! csak aztán ez itthon is terjedjen el végre, ne négerbirkázzon itten minden földi

birkának is ajánlom, hogy kissé nyugatabbra legeljen és aztán majd megcsapja a friss legelő zamata... aztán nem brummog birka létére itten mindenféle szamárságot... khm

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.19. 22:04:22

Khm... elnézést az uraktól... Lehetne ezt otthon folytatni innen? Csak mert nem szeretnék az adminban turkálni.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.19. 22:08:44

Egyébként nehéz okosnak lenni. Hiába mondja az ember, hogy nem elfogult, ha kialakul egy kép (mégha nem is a valóság alapján), és valami ez ellen mutatna, akkor beindul a kognitív disszonancia.

Istvan HABENCIUS · http://apronet.com 2006.06.21. 14:25:17

Konrad: a nagy hosegben lassabb vagyok az atlagosnal is, de konkretan mi is az amitol felted a blogtert? Nem tudom ertelmezni a

"Féltem a Blogtert, hogy alkalmazkodni fog, és rövidtávú előnyöket próbál majd kovácsolni az együttműködésből úgy, hogy átveszi azt a fajta tömegben gondolkodást, ami az [origo]-t és az egész T-Birodalmat jellemzi."

gondolatod.

a blogter most is tomegben gondolkodik, hiszen jo nehany olyan blog van, ami egyertelmuen a tomegeknek szol. Masreszt a blogter kft. kozel 70 millios alaptokevel rendelkezik, nehezen tudom elhinni, hogy rovidtavu (anyagi)elonyokre lenne szukseguk. Ez volt a kovetkezo szint, amit meg kellett lepni ahhoz, a tartalmuk, szolgaltatasuk erteke novekedjen.

Good work. Jo pelda a "kortarsaknak", hogyan lehet es hogyan kell sikertortenetet csinalni.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.21. 14:30:47

Attól féltem, hogy a látogtottságot és a reklámoknak való megfelelést helyezik előtérbe, és nem a minőségi, hanem az olvasott, esetleg bulvár tartalom kap nagyobb szerepet. A serpa rendszer miatt ez símán befolyásolható.
Nem tudom, hogyan kell kiszolgálniuk az Origót (vagy hogy kell-e), mennyire lesz irányítva a blogolás, hogy aládolgozzanak az Origónak.

Istvan HABENCIUS · http://apronet.com 2006.06.21. 15:50:19

Szerintem ha bulvart akarna a t-online, felvenne +2 ujsagirot. Sot, ha csak ujsagirokat latna a blogterben, akkor ugyanez a keplet lenne.

So, prosperoek elkoteleztek magukat a blogok mellett.
A tonline ismeri a blogter jelenlegi tartalmat.

Miert akarna a tonline belekenyszeriteni a blogtert olyanba, amit nem akarnak csinalni?

Miert kene a blogternek kiszolgalnia a tonline-t, mikor a tonline nelkul is kellemesen elfejlodik a kozosseg? Ennel nagyobb deal is benne van a blogterben...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.21. 18:09:21

A T-Online nem fejleszt, a T-Online vásárol. Nem lehet bulvár rovatot venni :-)
Más kérdés, hogy én leginkább az [origo] hozzáállása miatt féltem őket, ugyanis az eddigiek alapján nagyon izoláltan kezelik (vagy nem kezelik) ezt a dolgot. Elég csak megnézni az együttműködésről szóló cikket, és az a mögött érezhető kicsit igénytelen, felületes hozzáállást.
Ilyen környezetben nagyon kell arra figyelned, hogy z eredeti céljaid valósuljanak meg, és ne mások...

Befektetés, pénz · http://tozsdesed.googlepages.com 2007.02.28. 11:13:42

Na most már tudom, így 2007 február környékén, blogteret nem kell félteni ;)

devizakozep 2007.02.28. 13:43:04

erdekes hogy ezt pont most felveted, mikor volt nehany csorte ezzel kapcsolatban.

azt latom en is h tele van reklammal a fooldal, ergo van beveteluk. es meg ha nem is 500e ft/ banner / het, hanem csak fele ertekben, akkor is van beveteluk. par mill huf / ho. nekem csak az nem fer a fejembe hogy napi 1000 emberert (nagysagrendileg) ki az a hulye aki ennyi penzt ad. mert ilyen sincs. tuti. vagy tovabbi lehetoseg h nem csak itt vannak a bannerek, v ezek a bannerek csomagban vannak eladva videobombal egyutt v akarmi. de napi ezer v parezer ember k.elet, h nem general havi parmillio huft.


süti beállítások módosítása